کد خبر : 1939176 | 01 خرداد 1402 ساعت 18:37 | 4.8K بازدید | 1 دیدگاه

نصف جام قهرمانی هندبال طلایی شد

تیم هندبال سپاهان در اولین بازی فینال لیگ برتر مقابل شهید شاملی کازرون به برتری دست یافت.

نصف جام قهرمانی هندبال طلایی شد

به گزارش "ورزش سه"، تالار فدراسیون هندبال امروز میزبان دو تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و سپاهان اصفهان در نخستین فینال برای تعیین قهرمان فصل 1402-1401 لیگ برتر هندبال بود که سپاهان توانست از این دیدار برنده خارج شود تا نصف راه قهرمانی را با موفقیت طی کرده باشد.
در نیمه نخست سپاهان با خط حمله و حمله‌های درخشان موفق شد اختلاف امتیاز خوبی ایجاد کند. این در حالی بود که خط دفاع این تیم بارها با خطا روی بازیکنان شهید شاملی، نظم بازی رقیب را بر هم زدند و باعث وقفه‌های بی‌شمار در روند بازی شدند اما با این حال نباید از عکس‌العمل‌های خوب محمد سیاوشی، سنگربان ملی‌پوش سپاهان، به راحتی گذشت. این روند تا انتهای نیمه اول ادامه داشت و سپاهان توانست 15-19 این نیمه را به اسم خود ثبت کند. محمدرضا اورعی، شهاب صادق‌زاده، مجتبی حیدرپور و محمد سیاوشی چهره درخشان نیمه نخست سپاهان بودند. در طرف مقابل نیز اله‌کرم استکی و امیرعباس سلطانی توانستند شهید شاملی کازرون را در بازی نگه دارند.

ویدئو: 301496

شاگردان مسعود ظهرابی در اوایل نیمه دوم چندین بار دروازه سپاهان را باز کردند تا اختلاف کمتر شود و شانس خود را در بازی دوم فینال افزایش دهند، اما سپاهان پس از این دقایق انسجام لازم تیمی که در نیمه اول در زمین به نمایش گذاشت را به دست آورد و به شاملی اجازه پیشروی بیشتر نداد و دوباره سوار بازی شد و در نهایت توانست با نتیجه 27-36 بازی نخست فینال را از آن خود کند تا با طی کردن نیمی از راه قهرمانی، با خیلی آسوده‌تر به بازی دوم برسد.
بازی دوم فینال لیگ برتر هندبال مردان چهارشنبه، 3 خرداد، در تالار فدراسیون هندبال برگزار می‌شود تا تکلیف قهرمان این فصل مشخص شود.

دیدگاه‌ها