کد خبر : 1939181 | 01 خرداد 1402 ساعت 18:31 | 23K بازدید | 8 دیدگاه

راکیتیچ: مورینیو یکی از 3 مربی برتر دنیاست!

ایوان راکیتیچ، هافبک سویا، در آستانه فینال لیگ اروپا برابر رم، ژوزه مورینیو را تحسین کرد و گفت او یک استراتژیست خاص است.

راکیتیچ: مورینیو یکی از 3 مربی برتر دنیاست!

به گزارش "ورزش سه"، جالوروسی در حالی به دیدار نهایی لیگ اروپا راه یافت که در بازی رفت نیمه نهایی با یک گل بر لورکوزن غلبه کرد و در مسابقه برگشت، نمایشی خاص آقای خاص ارائه کرد و با مدیریت بازی -که لورکوزن را کلافه کرده بود- یک مساوی بدون گل گرفت و به دیدار پایانی رسید.

به این ترتیب، مورینیو در دو فصل اول حضورش در رم، این تیم را به دو فینال اروپایی رسانده است و مصمم است تا دوباره با قرمزها یک جام دیگر ببرد، ولی قبل از آن باید بر سویا، متخصص لیگ اروپا غلبه کند.

راکیتیچ ابتدا در این باره حرف زد که روبرو شدن با یک تیم ایتالیایی دیگر در این رقابت‌ها چه حسی دارد. سویا در نیمه نهایی، یوونتوس را برد و به فینال با رم رسید: «سخت‌تر خواهد بود. اول از همه چون رم توسط یکی از بهترین مربیان دنیا، بیایید بگوییم یکی از سه نفر اول، هدایت می‌شود، مربی بزرگی که همه جام‌های اروپایی را برده است... مورینیو از همه وجوه واقعا یک استراتژیست خاص و بی‌نظیر است.»

1878510

هافبک کروات سویا درباره توان حریف گفت: «من از قدرت تیمی آنها که قادرند با هر احتمالی روبرو شوند می‌ترسم، و به طور خاص از یک بازیکن خیلی مستعد، یک آرژانتینی که قهرمان جهان شده: دیبالا. قسم می‌خورم پارسال که یوونتوس قرارداد او را تمدید نکرد، خیلی غافلگیر شدم. او تکنیکی، خلاق، پیش‌بینی ناپذیر و بهترین گلزن رم است، نه؟»

دیدگاه‌ها