کد خبر : 1939210 | 01 خرداد 1402 ساعت 20:58 | 73.3K بازدید | 28 دیدگاه

ورزشگاه ذوب‌آهن برخی استانداردها را ندارد

معرفی فولادشهر برای استقلال دردسر شد!

معرفی ورزشگاه فولادشهر اصفهان به عنوان ورزشگاه میزبان استقلال در لیگ قهرمانان آسیا هم یکی از موارد ایراد در کسب مجوز حرفه‌ای است.

معرفی فولادشهر برای استقلال دردسر شد!

به گزارش "ورزش سه"، چندی قبل بود که خبری منتشر شد مبنی بر اینکه باشگاه استقلال در روزهای آپلود مدارک روی سامانه مربوط به دریافت مجوز حرفه‌ای به جای ورزشگاه آزادی تهران، ورزشگاه فولادشهر اصفهان را به عنوان ورزشگاه میزبان خود معرفی کرده است.

هر باشگاهی می‌تواند دو ورزشگاه را به کنفدراسیون آسیا به عنوان ورزشگاه میزبان معرفی کند. استقلالی‌ها اما فقط یک ورزشگاه را معرفی کردند که آن هم فولادشهر اصفهان بود. از سوی دیگر مدیران استقلال در آن مقطع ادعا کردند که برخی تغییرات مدیریتی در راس ورزشگاه آزادی تهران و بسته نشدن قرارداد با این مجموعه سبب شده تا ورزشگاه فولادشهر به AFC معرفی شود و البته که آنها مدعی هستند در صورت تایید مدارک می‌شود ورزشگاه دیگری را به AFC معرفی و جایگزین کرد.

حالا در شرایطی که صدور مجوز حرفه‌ای برای استقلال کاملا رد شده و حواشی زیادی در این خصوص پدید آمده، گفته می‌شود یکی از مسائلی که دردسر درست کرده همین معرفی ورزشگاه فولادشهر است.

1878554

AFC در بررسی مدارک باشگاه‌ها برای دریافت مجوز حرفه‌ای امسال حساسیت‌های ویژه‌ای روی بخش‌های مختلف ورزشگاه‌ها دارد. به عنوان نمونه حتی موضوع تهویه سالن‌های ورودی هم مورد بررسی قرار می‌گیرد. از این رو ورزشگاه فولادشهر اصفهان هم نتوانسته استانداردهای لازم را پاس کند و رد شده است! این استادیوم هم برای ذوب‌آهن و هم برای استقلال رد شده و دردسر درست کرده است.

حالا در شرایطی که مدیران استقلال در تلاش هستند هرطور شده کنفدراسیون فوتبال آسیا را متقاعد به آن کنند که بدهی‌هایشان به خاطر تحریم‌ها با تاخیر پرداخت شده، ممکن است مسئله رد ورزشگاه فولاد شهر اصفهان هم دردسر جدیدی برای آبی‌ها ایجاد کند و باید دید واکنش مدیران باشگاه و کمیته صدور مجوز حرفه‌ای آسیا در این خصوص چیست.

دیدگاه‌ها