کد خبر : 1939226 | 01 خرداد 1402 ساعت 23:03 | 34.1K بازدید | 20 دیدگاه

بارسلونا در انتظار تایید لالیگا: مسی فعلا دست نگه‌دار!

لالیگا به باشگاه بارسلونا اعلام کرده که طرح امکان‌سنجی اقتصادی آن‌ها فعلا مورد تایید قرار نگرفته است.

بارسلونا در انتظار تایید لالیگا: مسی فعلا دست نگه‌دار!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا باید منتظر بماند تا بفهمد آیا لالیگا طرح امکان‌سنجی اقتصادی را برای فصل بعدی تأیید می‌کند یا خیر. موندودیپورتیوو مدعی است این موضوع توسط منابع آگاه از بارسلونا تایید شده است.

موندو از این منابع سوال کرده که چرا با توجه به اعلام قبلی امروز تصمیم نهایی درباره بررسی این طرح منتشر نشده است: پاسخ روشن بود: "باید منتظر بمانیم زیرا لالیگا به زمان بیشتری نیاز دارد."

نکته این است که لالیگا بین یک تا دو هفته دیگر از بارسا زمان خواسته طرح امکان‌سنجی تهیه شده توسط مدیران اقتصادی و ورزشی آن‌ها را بررسی کند.

1878586

این منابع معتبر در بارسا اشاره می‌کنند که مسئولین ارزیابی این طرح اقصادی هنوز این کار را به پایان نرسانده‌اند. بنابراین، هنوز زمان باقی است.

بارسا در پایان ماه آوریل این طرح را به لالیگا ارائه کرد که شامل پیش‌بینی حساب مالی برای ادامه فصل و برنامه بعدی جذب بازیکنان جدید است. بر این اساس بارسا باید طی 2 فصل آینده درآمدزایی قابل توجهی داشته باشد.

تایید لالیگا برای عملی شدن این طرح از این نظر برای بارسا اهمیت زیادی دارد که آن‌ها برای بازگشت لیونل مسی تلاش می‌کنند و در صورتی که تراز مالی مثبتی نداشته باشند، نمی‌توانند این انتقال بزرگ را عملی کنند.

آینده کاپیتان تیم ملی آرژانتین در پاری سن ژرمن مشخص نیست و با رسیدن پایان فصل او می‎‌تواند به عنوان بازیکن آزاد، قهرمان فرانسه را ترک کند.

دیدگاه‌ها