کد خبر : 1939230 | 01 خرداد 1402 ساعت 23:31 | 65.5K بازدید | 12 دیدگاه

برای آلگری و شاگردانش متاسفم

واکنش مورینیو به جریمه یوونتوس: مسخره است!

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، تاکید کرد که اطلاع از کسر 10 امتیاز یوونتوس در مقطع فعلی کمک زیادی به حال آنها نمی‌کند.

واکنش مورینیو به جریمه یوونتوس: مسخره است!

به گزارش ورزش سه، آاس رم مقابل سالرنیتانا با تساوی 2-2 متوقف شد. این تیم با 60 امتیاز در مکان هفتم جدولی رده‌بندی سری آ حضور دارد. شاگردان ژوزه مورینیو حالا شانسی برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ در لیگ را ندارند و برای رسیدن به هدف یاد شده باید قهرمان لیگ اروپا شوند. صحبت‌های سرمربی پرتغالی رم در پایان این دیدار را بخوانید:

کسر 10 امتیاز از یوونتوس
دانستن این موضوع در حالی که فقط 2 هفته به پایان فصل مانده هم برای ما و هم برای یوونتوس مسخره است. اگر قبل از بازی با مونزا و بولونیا از این موضوع مطلع می‌شدیم رویکردمان را تغییر می‌دادیم. برای آلگری و شاگردانش به خاطر اتفاقی که رخ داد متاسفم.

1878592

از دست رفتن شانس کسب سهمیه در سری آ
بله از نظر من اینگونه است اما دیگر نمی‎‌خواهم در این مورد صحبت کنم. برای حرفه‌ای‌هایی که مثل من کار می‌کنند متاسفم زیرا آنها تاوان اشتباهاتی که مدیران و شاید باشگاه مرتکب شده‌اند را پرداخت می‌کنند.

تساوی مقابل حریف قعر جدولی
آنها نیازی به امتیاز نداشتند اما حرفه‌ای کار کردند. ما تغییرات زیادی داشتیم اما با این وجود اصول اولیه تیم نباید تغییر کند. در نیمه دوم تعویض‌هایی انجام دادیم که به بهتر شدن بازی تیم انجامید. نیمه اول را 1-0 باختیم و در نیمه دوم 2-0 پیروز شدیم. به نظرم مستحق چیز بیشتری بودیم و البته تیم حریف هم لایق تساوی بود.

دیدگاه‌ها