کد خبر : 1939240 | 02 خرداد 1402 ساعت 00:16 | 30.2K بازدید | 49 دیدگاه

پیام جدید وینیسیوس: چرا هیچکس مجازات نمی‌شود

وینیسیوس جونیور، ویدیوی جدیدی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که آزارهای کلامی علیه خودش طی مسابقات فصل جاری لالیگا را نشان می‌دهد.

پیام جدید وینیسیوس: چرا هیچکس مجازات نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس جونیور ویدیویی غم‌انگیز را در اکانت اینستاگرام خود آپلود کرده که در آن مجموعه توهین‌های نژادپرستانه‌ای که در این فصل از سکوهای طرفداران حریف رئال در زمین مسابقه شنیده را شامل می‌شود.

این ویدیوی 90 ثانیه‌ای در واقع اوقات تلخی را به نمایش می‌گذارد که این بازیکن برزیلی در زمین مسابقه تجربه کرده است. او همراه با ویدیوی جدیدی که منتشر کرده، نوشت: "این فوتبال نیست، غیر انسانی است."

1878605

پیام جدید وینیسیوس
"هر بازی خارج از خانه یک سورپرایز ناخوشایند است و در این فصل تعداد زیادی از آن وجود داشت. آرزوهای مرگ، حلق‌آویز کردن عروسک، بسیاری از فریادهای جنایت‌کارانه... همه آن‌ها ثبت شده‌اند. اما صحبت‌ها همیشه روی "موارد جدا شده" و فقط "یک طرفدار" شکل می‌گیرد. نه، آن‌ها موارد متفرقه نیستند. آن‌ها اپیزودهای پیوسته‌ای هستند که در چندین شهر اسپانیا (و حتی در یک برنامه تلویزیونی) پخش شده‌اند.

شواهد در فیلم موجود است. حالا می‌پرسم: چند نفر از این نژادپرستان نام و عکس‌شان را در سایت‌ها بارگذاری کرده‌اند؟ برای سهولت پاسخ می‌دهم: صفر. هیچ کدام برای گفتن یک داستان غم‌انگیز یا عذرخواهی عمومی جعلی حضور ندارند.

چه چیزی برای جرم‌انگاری این افراد کم است؟ و اینکه بخواهیم باشگاه‌ها را تنبیه ورزشی کنیم؟ چرا اسپانسرها لالیگا را تحریم نمی‌کنند؟ آیا شبکه‌های تلویزیونی زحمت پخش این خشم را هر آخر هفته دریافت نمی‌کنند؟

مشکل بسیار جدی است و ارتباطات دیگر اثرگذار نیست. من را برای توجیه اعمال مجرمانه سرزنش نکنید. این فوتبال نیست، غیرانسانی است."

دیدگاه‌ها