کد خبر : 1939248 | 02 خرداد 1402 ساعت 01:27 | 84.1K بازدید | 30 دیدگاه

چراغ‌های مجسمه مسیح نجات‌بخش خاموش شد

حمایت باشکوه مردم ریو از وینیسیوس (عکس)

چراغ‌های مجسمه معروف مسیح نجات‌بخش در حمایت از وینیسیوس جونیور خاموش شد.

حمایت باشکوه مردم ریو از وینیسیوس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، چراغ‌های مجسمه مسیح نجات‌بخش، یکی از 7 عجایب جدید جهان، برای اعلام همبستگی با وینیسیوس جونیور، قربانی نژادپرستی در لالیگا خاموش شد.

ستاره برزیلی رئال مادرید شب گذشته لحظات پرالتهاب و دردناکی را پشت سر گذاشت. هزاران هوادار حاضر در ورزشگاه مستایا او را مورد فحاشی نژادپرستانه خود قرار دادند و بازیکنان والنسیا نیز داخل زمین جنگ روانی شدیدی علیه این بازیکن به راه انداختند.

1878626

وینیسیوس در طول بازی‌های این فصل بارها با چنین اتفاقاتی در بازی‌های خارج از خانه مواجه شده بود. شدت ماجرا اما در بازی با والنسیا به حدی بالا بود که حتی اشک این بازیکن را نیز درآورد و در لحظاتی نیز او را مصمم به ترک زمین کرد. او با وساطت کارلو آنچلوتی از این تصمیم منصرف شد اما در دقایق پایانی به خاطر درگیری با بازیکنان حریف اخراج شد.

اتفاقات بازی با والنسیا واکنش قابل توجه چهره‌های سرشناس فوتبال دنیا را به همراه داشت که در حمایت از وینیسیوس، اقدام هواداران والنسیا و بی‌تفاوتی لالیگا را مورد نقد قرار دادند. مردم شهر ریودوژانیرو نیز در ابتکاری جالب با این ستاره برزیلی همدردی کردند.

1878625

چراغ‌های مجسمه مسیح نجات‌بخش امشب در حرکتی نمادین به یاد وینیسیوس جونیور خاموش شد تا صحنه‌ای جالب در شهر ریو را شاهد باشیم؛ صحنه‌ای که تصاویر مربوط به آن خیلی زود مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته و ترند توئیتر شد.

مجسمه معروف شهر ریو به خاطر نورپردازی‌های جذاب در شهر مورد توجه اکثر توریست‌ها قرار می‌گیرد. مسئولان شهر ریو اما ترجیح دادند در حمایت از وینیسیوس قید برنامه‌های امشب را زده و حرکت نمادین یاد شده را عملی کنند.

دیدگاه‌ها