کد خبر : 1939272 | 02 خرداد 1402 ساعت 09:56 | 13.6K بازدید | 3 دیدگاه

فدراسیون فوتبال به عنایتی لیست داد

به نظر می رسد، روند معرفی بازیکن در تیم های ملی پایه تغییر کرده و این بار فدراسیون فوتبال به مربیان تیم‌های ملی پایه لیست می دهد.

فدراسیون فوتبال به عنایتی لیست داد

به گزارش"ورزش سه"، بعد از انتخاب غلامرضا عنایتی به عنوان سرمربی تیم ملی امید لیست 50 نفره ای از بازیکنان این رده سنی در اختیار او قرار گرفت تا بازیکنان مد نظر خود را از این لیست به اردوی تیم ملی امید دعوت کند. این بازیکنان، بازیکنانی هستند که در رده سنی امید برای تیم های خود در لیگ برتر و لیگ به میدان می‌روند. پیش تر فدراسیون فوتبال با استعداد یابی که در رده سنی نوجوانان و جوانان راه انداخت، نزدیک به 60 تا 70 بازیکن برای هر یک از دو تیم گزینش کرد و آنها در اختیار مربیان تیم‌های ملی نوجوانان و قرار داد و بیشتر دعوت شده ها از این لیست بودند. البته سرمربی جدید تیم ملی امید می‌تواند بازیکن مد نظر خود که در این لیست قرار ندارد، را به اردوی تیم ملی دعوت کند اما چون در گزینش این بازیکنان پژوهش و مطالعه شده و این بازیکنان کسانی هستند که در لیگ برتر به میدان می‌روند، طبیعی است بیشتر نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی امید از سوی غلامرضا عنایتی از لیست 50 نفره فدراسیون فوتبال باشد.

تیم ملی امید در قرعه کشی مسابقات قهرمانی  زیر 23 سال آسیا این بار در سید دو قرار گرفته چرا که تیم در دوره گذشته این بازی‌ها و با هدایت مهدی مهدوی کیا در مرحله گروهی بازی‌ها حذف شد و نتوانست در بین 4 تیم اول و دوم شود و به مرحله حذفی بازی‌ها صعود کند. این بار تیم‌های برگزیده مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا راهی المپیک پاریس خواهند شد.

دیدگاه‌ها