کد خبر : 1939278 | 02 خرداد 1402 ساعت 10:25 | 27.2K بازدید | 11 دیدگاه

دلیل تردید بایرن برای جذب ستاره یووه: قیمت بالا!

باشگاه بایرن مونیخ هنوز برای جذب دوشان ولاهوویچ، مهاجم یوونتوس، به نتیجه قطعی نرسیده و معتقد است که قیمت این بازیکن بیش از حد بالاست.

دلیل تردید بایرن برای جذب ستاره یووه: قیمت بالا!

به گزارش "ورزش سه"، شایعه جدایی ولاهوویچ از یوونتوس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بسیار جدی به نظر می‌رسد و مدیران این باشگاه در حال بررسی شرایط فروش او هستند. 

این بازیکن که مدت زمان زیادی از حضورش در تورین نمی‌گذرد، حالا باید مقصد جدیدی را برای خودش انتخاب کند و بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی خواهان جذب او هستند. 

پیش از این نام چند باشگاه از لیگ برتر انگلیس و همچنین رئال مادرید و بایرن مونیخ در کنار نام او به گوش خورده بود و یوونتوس هم مشتاق است که برای بهبود شرایط مالی‌اش هرچه زودتر برای فروش او اقدام کند. 

1872460

در حالی که در چند روز گذشته بسیاری از تصمیم جدی مدیران بایرن برای جذب ولاهوویچ برای تقویت خط حمله و از بین بردن مشکلی که این فصل با جدایی روبرت لواندوفسکی داشتند صحبت می‌کردند اما حالا اسکای اسپورت ادعای دیگری را مطرح کرده است. 

این شبکه خبری مدعی شده که مدیران بایرن تردید بسیاری برای جذب این مهاجم دارند چون معتقد هستند که عملکردش با قیمت بالایی که برای فروش او در نظر گرفته شده هم‌خوانی ندارد. 

آنها باور دارند که می‌تواند با مبلغی کمتر مهاجمی بهتر به خدمت گرفت اما در نهایت تصمیم‌گیری در این زمینه را به توماس توخل واگذار کرده‌اند و این مربی آلمانی مشخص خواهد کرد که آیا این بازیکن فصل آینده در آلیانز آرنا توپ خواهد زد یا خیر.

دیدگاه‌ها