کد خبر : 1939283 | 02 خرداد 1402 ساعت 10:44 | 38.9K بازدید | 117 دیدگاه

تماشاگران حریف بیشتر از استقلال، تکرار نمی شود

در بازی استقلال – تراکتور تماشاگران تیم میهمان خیلی بیشتر از میزبان بود. هر چند پیش از سوت پایان بازی خیلی از آن‌ها به سبب نتیجه ای که در بازی رقم خورد، استادیوم را ترک کردند.

تماشاگران حریف بیشتر از استقلال، تکرار نمی شود

به گزارش "ورزش سه"، زمانی که اعضای تیم استقلال برای بازی با تراکتور در هفته پایانی لیگ برتر وارد استادیوم آزادی شدند و سکوها استادیوم را دیدند، باور نمی‌کردند تماشاگران تیم حریف دو سه برابر تماشاگران آن‌ها باشد. از سویی برخی این موضوع را طبیعی می‌دانستند، چون استقلال شانس قهرمانی را از دست داده بود و از سویی تماشاگران تراکتور به استادیوم آزادی آمده بودند تا با حمایت همه جانبه از تیم موجب پایان خوب در لیگ برتر شوند.

گل‌های استقلال در نیمه دوم و زمانی که شکست سنگین تراکتور تثبیت شد، تماشاگران تراکتور یک به یک استادیوم را ترک کردند تا جایی که با سوت پایان بازی از سوی رضا عادل داور مازنی‌ها، تماشاگران تیم تراکتور با انگشتان دست قابل شمارش بودند.

اما این اتفاق در بازی استقلال – نساجی تکرار نخواهد شد. به این خاطر که این بازی از نیمه نهایی جام حذفی برگزار می‌شود و پیروزی در این دیدار آبی‌ها را به دیدار پایانی جام حذفی خواهد برد. تا دیروز نیمی از بلیط‌های این بازی از سوی تماشاگران استقلال خریداری شده بود و از آن‌جایی که بیشتر بلیط بازی‌ها در روز قبل از بازی خریداری می‌شود، پیش بینی می‌شود امروز بلیط جایگاه استقلالی‌ها تمام شود. از این رو باشگاه استقلال در نامه ای به سازمان لیگ درخواست کرده طبقه دوم استادیوم آزادی هم در این بازی به روی هواداران تیم استقلال باز شود، چون پیش بینی می‌کند در ساعات آینده اشتیاق تماشاگران تیم استقلال برای خرید بلیط بازی با نساجی بیشتر شود. 10 درصد از ظرفیت استادیوم آزادی هم به تماشاگران تیم نساجی اختصاص پیدا کرده است.

دیدگاه‌ها