کد خبر : 1939284 | 02 خرداد 1402 ساعت 10:45 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره سابق تیم ملی والیبال سرمربی تیم لیگ‌برتری!

سرمربی جدید باشگاه والیبال سایپا تهران مشخص شد.

ستاره سابق تیم ملی والیبال سرمربی تیم لیگ‌برتری!

به گزارش "ورزش سه"، پس از آنکه سایپا تهران در فصل گذشته لیگ برتر والیبال ایران به لطف انصراف باشگاه شهرداری گنبد در لیگ برتر ماندگار شد، مدیران این تیم به دنبال سرمربی جدید رفتند و بالاخره با امیر حسینی ستاره سابق والیبال ایران به توافق رسیدند و او را به عنوان سرمربی جدید سایپا منصوب کردند.

امیر حسینی که خود بین سال‌های ۹۷ تا ۹۹ بازیکن این تیم بوده، در اواسط  فصل ۹۹ پس از اختلاف با سرمربی وقت سایپا از این تیم جدا شد و از آن روز به بعد سایپا یک روز خوش را در لیگ ندید، و حالا بازگشت او می‌تواند این تیم را به روزهای اوجش بازگرداند.

تیم سایپا علی رغم حضور مداوم در بیست سال گذشته نتوانسته به عنوان قهرمانی لیگ دست پیدا کند و شاید امیر حسینی که سابقه ۱۰ قهرمانی در لیگ برتر را در کارنامه دارد بتواند طلسم عدم قهرمانی این تیم را بشکند، این احتمال نیز وجود دارد امیر حسینی علاوه بر سرمربیگری برای  این تیم نیز بازی کند و بخواهد با قهرمانی رکورد پرافتخار ترین بازیکن لیگ را از سید محمد موسوی پس بگیرد.

امیر حسینی در زمان بازیگری سابقه قهرمانی در لیگ‌های ۷۹، ۸۰ و ۸۲ با صنام تهران، قهرمانی در سال‌های ۸۴، ۸۵، ۸۶، ۸۷، ۸۸، ۸۹ و ۹۳ با پیکان تهران را در کارنامه دارد و چندین نایب قهرمانی و سومی را هم کسب کرده است و باید دید در اولین حضور خود به عنوان سرمربی در لیگ برتر والیبال چه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها