کد خبر : 1939327 | 02 خرداد 1402 ساعت 13:23 | 30.3K بازدید | 11 دیدگاه

فراخوان ستاره سابق آبی به مردم خوزستان

بختیاری‌زاده: مردم امروز ورزشگاه را پر کنند

سیاوش بختیاری‌زاده از هواداران و پیشکسوتان فوتبال خوزستان دعوت کرد تا برای برپایی جشن صعود استقلال خوزستان به لیگ برتر در استادیوم غدیر حاضر شوند.

بختیاری‌زاده: مردم امروز ورزشگاه را پر کنند

به گزارش ورزش سه، رقابت‌های هفته پایانی لیگ آزاداگان امروز در شرایطی برگزار خواهد شد که استقلال خوزستان در حال حاضر در رتبه دوم جدول قرار دارد و در صورت پیروزی در دیدار امروز خود برابر آرمان گهر سیرجان به لیگ برتر صعود خواهد کرد اما در صورت رقم خوردن هر نتیجه دیگری، باید منتظر پایان دیدار رقبای خود بماند.

سیاوش بختیاری‌زاده، پیشکسوت فوتبال استان خوزستان، در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: ما لیگ برتر را دو حس و حال متفاوت تمام کردیم و متاسفانه تیم خوب و محبوب نفت مسجدسلیمان را از دست دادیم اما تیم قدیمی و فوتبالی نفت آبادان را با خون دل و درایت عبدالله ویسی و مدیریت و زحمت تک تک بازیکنان و حمایت مردم آبادان حفظ کردیم. از دست دادن نفت مسجدسلیمان برای مردم خوزستان خیلی گران تمام شد اما امروز همه مردم استان بدون توجه به رنگ قرمز و آبی با تمام وجود پشت استقلال خوزستان هستند تا این تیم بتواند صعودی غرورانگیز داشته باشد و با پیروزی در بازی امروز به لیگ برتر راه پیدا کند.

او در ادامه با دعوت از هواداران برای حضور در استادیوم گفت: مردم خوزستان فوتبال را با تمام وجود و با پوست و گوشت و استخوان‌شان دوست دارند و مهد فوتبال ایران، خاک زرخیز خوزستان است. من چند روز است که از مردم عزیز، ورزش دوست و محترم استان خوزستان دعوت کرده‌ام که در ورزشگاه غدیر حاضر شوند. من برای همه فوتبال ایران و رقبای استقلال خوزستان احترام قائلم اما حق فوتبال خوزستان، بیش از سه سهمیه در لیگ برتر است. جای استقلال اهواز و نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر خالی است و انشاالله استقلال خوزستان بتواند سهمیه استان در لیگ برتر را به سه تیم برساند.

1840464

بختیاری‌زاده درباره رقابت استقلال خوزستان با فجرسپاسی و سایپا برای صعود به لیگ برتر گفت: استقلال خوزستان در طول فصل بیش از ۲۰ امتیاز را در دقایق بعد از ۹۰ از دست داد. اگر استقلال شانس و تجربه بیشتری داشت و پنج امتیاز از این ۲۰ امتیاز را می‌گرفت، در حال حاضر با فراغ بال لیگ برتری بود اما متاسفانه روی کم تجربگی، بدشانسی و اشتباهات داوری، این امتیازات را از دست دادیم. در هر صورت من به عنوان یک خوزستانی خوشحالم که امروز دست بالا را داریم. در حال حاضر استقلالی‌های خوزستان به اوج آمادگی و مردم خوزستان به اوج همدلی و وحدت رسیده‌اند تا پشت این تیم باشند و مجددا جشن و سرور و پایکوبی راه بیندازند. امیدوارم پس از جشن صعود استقلال خوزستان، کاری کنیم که تیم‌های خوزستانی دیگر هم به لیگ برتر راه پیدا کنند.

او سپس با اشاره به ضعف‌های مدیریتی در فوتبال استان خوزستان گفت: من با شاهین و فولاد قهرمان کشور شدم و با جنوب به جام باشگاه‌های آسیا رفتیم و قهرمانی استقلال خوزستان را هم دیدم ولی تجربه مهمی که دارم این است که شاهین سال بعد از قهرمانی منحل شد، جنوب اهواز سال ۷۳ به جام باشگاه‌های آسیا رفت و سال ۷۴ سقوط کرد و فولاد و استقلال خوزستان هم قهرمان شدند و فصل بعد سقوط کردند؛ این آمار وحشتناک است. من از همینجا به مدیریت تمام تیم‌های خوزستانی، به خصوص استقلال خوزستان می‌گویم بچه‌های ما بارها حقانیت خودشان را نشان داده‌اند و حالا همه چیز به مدیران برمی‌گردد و آن‌ها می‌توانند کاری کنند که فوتبال خوزستان سال‌ها قهرمان باشد.

بختیاری‌زاده در پایان گفت: از همه پیشکسوتان دعوت می‌کنم که امروز در استادیوم غدیر حاضر شوند. من امروز ساعت پنج مقابل گیت پنج هستم تا آنها را راهنمایی کنم و در VIP از آنها پذیرایی کنیم.

دیدگاه‌ها