کد خبر : 1939338 | 02 خرداد 1402 ساعت 14:06 | 46.2K بازدید | 10 دیدگاه

مشکلات همیشگی برای صنعت نفت

عبدالله ساز جدایی کوک کرد

مشکلات مالی باشگاه صنعت نفت آبادان ممکن است به جدایی عبدالله ویسی ختم شود.

عبدالله ساز جدایی کوک کرد

به گزارش "ورزش سه"، تنها چند ساعت بعد از برپایی جشن ویژه آبادانی‌ها در پی بقای صنعت نفت در لیگ برتر، اعضای هیات مدیره باشگاه به صورت دسته‌جمعی استعفا کردند تا شادی هواداران آبادانی خیلی سریع تمام شود!

مشکلاتی که هرساله برای صنعت نفت آبادان وجود داشته، همین حالا هم ادامه دارد و حالا مدیران باشگاه همراه یکدیگر استعفای خود را اعلام کرده‌اند.

در این شرایط هواداران نفت امیدوار بودند حالا که قرارداد عبدالله ویسی با بقا این تیم به صورت خودکار تمدید شده برای فصل جدید زودتر استارت بزنند و تیمی آبرومند داشته باشند اما ظاهرا مشکلات این باشگاه جنوبی فراتر رفته و حتی کار به جایی رسیده که عبدالله ویسی نیز ساز جدایی کوک کند.

ویسی در نفت آبادان یک کار خارق‌العاده کرد؛ او در 8 هفته پایانی 13 امتیاز با این تیم گرفت و جشن بقا برگزار کرد. با این حال او برای ماندن در نفت شرایطی دارد که بعید است محقق شوند.

سرمربی موفق صنعت نفت در مصاحبه روز گذشته خود با خبرنگار ما درباره شرایط خود گفته بود:‌ «خوشحالم که ماموریتم به نحو احسن به پایان رسید اما باز هم دوست دارم کنارشان باشم و بهترین اتفاق رخ بدهد. من به مسئولان گفتم با بودجه ‌۸۰ میلیاردی نمی‌توانیم با تیمی که هزار میلیارد هزینه کرده، رقابت کنیم. اگر بودجه‌ای می‌دهند که تیم را برای سهمیه آسیا ببندیم، من نوکرشان هم هستم و مقابل آنها رژه هم می‌روم اما در غیر این صورت نه.»

این در حالی است که هنوز تکلیف مدیریت باشگاه نفت آبادان مشخص نیست و با ادامه روند کنونی بعید است ویسی نیز در این تیم باقی بماند.

باید دید مسئولان شرکت نفت آبادان در نهایت چه تصمیماتی درباره تیم فوتبال این شهرستان می‌گیرند و در نهایت سرنوشت ویسی در برزیل ایران چه می‌شود.

دیدگاه‌ها