کد خبر : 1939389 | 02 خرداد 1402 ساعت 17:45 | 21.3K بازدید | 11 دیدگاه

پرز: تحمل ما تمام شد، ساختار داوری باید تغییر کند

رئیس رئال مادرید هشدار داد که برای جلوگیری از تکرار اتفاقات نژادپرستانه، باید ساختار داوری تغییر کند.

پرز: تحمل ما تمام شد، ساختار داوری باید تغییر کند

به گزارش "ورزش سه"، حواشی مربوط به توهین‌های نژادپرستانه علیه وینیسیوس در ورزشگاه مستایا در بازی یکشنبه شب بین والنسیا و رئال مادرید همچنان ادامه دارد. وینی از ابتدای بازی مورد توهین قرار گرفت و در نیمه دوم بالاخره تحملش تمام شد و مستقیما به توهین کنندگان اشاره کرد. او در دقایق پایانی بازی به دلیل ضربه زدن به بازیکن والنسیا اخراج شد.

1878463

ساعاتی پس از بازی، وینیسیوس متنی در اینستاگرام خود منتشر کرد و از اسپانیا به عنوان کشوری نژادپرست یاد کرد و به رئیس لالیگا نیز تاخت که مجازاتی برای نژادپرستان در نظر نمی‌گیرد. در همین راستا فلورنتینو پرز دیروز با وینیسیوس در کمپ تمرینی والدبباس ملاقات کرد تا حمایت خود و باشگاه رئال مادرید را نشان دهد. 

1878544

پرز امروز در جشن قهرمانی تیم بسکتبال رئال در یورو لیگ و در مورد توهین‌های نژادپرستانه به وینیسیوس گفت: «می‌خواهم اعلام کنم که رئال مادرید دیگر هیچ‌گونه اتفاق نژادپرستانه با بازیکنانش را تحمل نخواهد کرد. ساختار داوری باید تغییر کند تا دیگر قربانی مسئول و مقصر شناخته نشود.»

رئیس رئال در ادامه گفت: «جامعه‌ای که ما در آن زندگی می‌کنیم، شایسته این اتفاقات زشت تکراری نیست. ورزش محل تلاقی ارزش‌هاست. همه ما دیدیم که چگونه یک ابزار یعنی VAR که می‌خواست به پیشرفت فوتبال کمک کند، در مستایا علیه رئال و وینیسیوس عمل کرد.»

دیدگاه‌ها