کد خبر : 1939393 | 02 خرداد 1402 ساعت 17:57 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

رونمایی از قهرمان لیگ هندبال، سپاهان یا شاملی

فردا فینال برگشت لیگ برتر هندبال برگزار می‌شود تا تکلیف قهرمان فصل 1402-1401 در زمین تالار فدراسیون هندبال مشخص شود.

رونمایی از قهرمان لیگ هندبال، سپاهان یا شاملی

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان اصفهان که دیدار رفت فینال را مطمئن آغاز کرد و با 9 اختلاف گل برنده دیدار نخست شناخته شد، با خیالی آسوده وارد زمین خواهد شد تا بتواند با حفظ این اختلاف برای دومین بار پیاپی و شانزدهمین بار در طول ادوار لیگ برتر هندبال مردان ایران بر روی سکوی قهرمانی بایستد.
سپاهان با سرمربیگری وسلین وویوویچ که خود را آماده مسابقات هندبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا می‌کند در دیدار نخست با بازیکنان آماده خود در حملات خطرناک ظاهر شد طوری که اکثر حملات این تیم منجر به باز شدن دروازه شاملی شد. آنالیز دقیق تیم نیروی زمینی توسط کادر فنی سپاهان منجر شده بود که ستاره‌های دیدار گذشته دو تیم در اصفهان یعنی مهران رهنما، امیرعباس سلطانی و اله‌کرم استکی فرصت چندانی را برای هنرنمایی پیدا نکنند هرچند که مسعود ظهرابی برخلاف بازی قبل فرصت چندانی را در اختیار امیرعباس سلطانی بغل راست خود قرار نداد و تنها به دو گل به ثمر رسیده توسط او در ابتدای بازی بسنده کرد.

1878802

شاگردان مسعود ظهرابی در خط آتش با دفاع مستحکم اصفهانی‌ها که بر مبنای یک دفاع انعطاف پذیر (فلِکسِبل) طرح‌ریزی شده، مواجه می‌شدند. کازرونی‌ها در هنگام عبور از دیواره دفاعی سپاهان با صخره‌ای به نام محمد سیاوشی برخورد می‌کردند که بارها و بارها مانع از گلزنی آنها می‌شد. با وجود این دفاع منسجم و مصمم، تیم شهید شاملی کازرون توانست اختلاف 7 گل را تا 2 گل کاهش دهد اما این وضعیت پایدار نمی‌ماند و باز هم فولاد مبارکه با درخشش بازیکنان خود به ویژه حیدرپور، اورعی و افشین صادقی تعداد گل‌های خود را ارتقا می‌داد.
باید منتظر بود و دید تقابل افکار وسلین وویوویچ و مسعود ظهرابی به کجا خواهد کشید در جایی که بازیکنان نزاجا شهید شاملی کازرون برای فتح جام می‌بایست با پیروزی با اختلاف بیش از 9 گل از سد سپاهان بگذرند.
دیدار برگشت فینال لیگ برتر هندبال فردا، چهارشنبه، سوم خرداد از ساعت 16 در تالار فدراسیون هندبال برگزار می‌شود. مراسم اختتامیه لیگ سی و پنجم نیز پس از اتمام این دیدار برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها