کد خبر : 1939408 | 02 خرداد 1402 ساعت 18:54 | 48.6K بازدید | 7 دیدگاه

یک مهاجم: اولین قربانی تابستانی اریک تن‌هاخ

یک روزنامه انگلیسی اعلام کرد صبر اریک تن‌هاخ از شکایت‌های دائمی آنتونی مارسیال، ستاره فرانسوی منچستریونایتد، به سر آمده و او امسال تابستان شیاطین سرخ را ترک می‌کند.

یک مهاجم: اولین قربانی تابستانی اریک تن‌هاخ

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه سان مدعی است اولین خروجی قطعی منچستریونایتد در تابستان پیش رو مشخص شده و او کسی نیست جز آنتونی مارسیال.

در دیدار روز شنبه یونایتد مقابل بورنموث که با پیروزی 1-0 شاگردان تن‌هاخ به پایان رسید وقتی مارسیال در دقیقه 57 تعویض شد از نشستن روی نیمکت خودداری کرده و مستقیما وارد تونل ورزشگاه شد. این جدیدترین مورد از علنی شدن ناراحتی مهاجم فرانسوی از شرایطش در یونایتد بود و باعث شد کاسه صبر اریک تن‌هاخ و مدیران یونایتد لبریز شود.

1878827

مارسیال فصل خوبی را هم پشت سر نگذاشته و در 27 مسابقه در طول فصل برای یونایتد تنها 8 گل به ثمر رسانده است. مارسیال 10 روز پیش در جریان پیروزی 2-0 یونایتد مقابل ولوز گل اول شیاطین سرخ را به ثمر رساند و این تنها گل او در 10 مسابقه اخیر یونایتد بوده است.

روزنامه سان می‌گوید شکایت‌های دائمی مارسیال و زبان بدن او اریک تن‌هاخ را عصبانی کرده و مدیران باشگاه هم با نظر مربی‌شان موافق هستند. به این ترتیب ترک باشگاه توسط مارسیال در تابستان پیش رو قطعی شده است.

1878828

دیدگاه‌ها