کد خبر : 1939419 | 02 خرداد 1402 ساعت 19:44 | 13.7K بازدید | 3 دیدگاه

ترابزون اسپور به مونتاژ ویدیو متهم شد

واکنش فنرباغچه به ادعای ترابزون: دروغ و مونتاژ است!

باشگاه فنرباغچه به احضار بازیکنش سامت آک‌آیدین به کمیته انضباطی به اتهام پرتاب آب دهان به یک بازیکن حریف واکنش نشان داد و گفت برای ضربه زدن به فنرباغچه علیه او ویدیو مونتاژ شده است.

واکنش فنرباغچه به ادعای ترابزون: دروغ و مونتاژ است!

به گزارش "ورزش سه"، در هفته سی و چهارم سوپرلیگ ترکیه در دیدار فنرباغچه و ترابزون‌اسپور اتفاقی رخ داد که جنجالی بزرگ در فوتبال این کشور ایجاد کرده است.

بعد از این بازی تصاویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که سامت آک‌آیدین، بازیکن فنر را به پرتاب آب دهان به محمود ترزگه، بازیکن ترابزون، متهم می‌کرد.

بلافاصله بعد از انتشار این تصاویر باشگاه ترابزون‌اسپور اطلاعیه‌ای شدیداللحن منتشر کرد و گفت: "حرکت غیرانسانی بازیکن فنرباغچه را به شدیدترین شکل ممکن محکوم می‌کنیم. بازیکن ما ترزگه در حال شادی بعد از گل بود که سامت آک‌آیدین به سمت او آب دهان پرتاب کرد. این حرکتی بسیار زشت و رذیلانه بود."

1878859

سامت آک‌آیدین به این موج خبری واکنش نشان داد و ضمن تکذیب ادعاهای مطرح شده گفت با دستکاری در تصاویر و استفاده از زوایای خاص دوربین طوری وانمود شده که او به سمت بازیکن حریف آب دهان پرتاب کرده است. او این ادعا را به شدت تکذیب کرده و گفت افترازنندگان را به خدا واگذار می‌کند.

1878860
واکنش سامت آک‌آیدین به اتهام باشگاه ترابزون‌اسپور: تهمت‌زنندگان را به خدا واگذار می‌کنم

امروز اما بعد از اعلام احضار این بازیکن فنرباغچه به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ترکیه، باشگاه فنر با انتشار بیانیه‌ای تند از بازیکنش دفاع کرده و مدعی شد همه تصاویری که علیه او منتشر شده مونتاژ ویدیویی بوده است.

1878861

در بیانیه فنرباغچه چنین آمده است: "درباره ویدیوهای منتشرشده با بازیکن‌مان جلسه‌ای برگزار کرده و متوجه شدیم ماجرا به هیچ وجه به صورتی که ادعا شده نیست. با استفاده از زوایای خاص دوربین و مونتاژ تصاویر ویدیویی می‌خواهند بازیکن ما را مرعوب و مجازات کرده و از باشگاه فنرباغچه انتقام بگیرند. تصاویر دیگری که از آن اتفاق منتشر شده به هر انسان بی‌طرفی ثابت می‌کند که پرتاب آب دهان دروغ است. ادعاهای واهی ترابزون‌اسپور بر اساس تصاویر مونتاژی با اخلاق ورزشی و احترام متقابل همخوانی ندارد. ما رفتار متعصبانه و حملات کور به یک فوتبالیست با دلایل ساختگی را به شدت محکوم می‌کنیم."

دیدگاه‌ها