کد خبر : 1939422 | 02 خرداد 1402 ساعت 20:03 | 32.1K بازدید | 2 دیدگاه

سایپا 4 - استقلال ملاثانی 0

لیگ یک/ قهرمان سابق صعود نکرد

سایپا با وجود پیروزی 4-0 از صعود به لیگ برتر ناکام ماند.

لیگ یک/ قهرمان سابق صعود نکرد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته پایانی لیگ آزادگان تیم سایپا در حالی به مصاف استقلال ملاثانی رفت که برای صعود به لیگ برتر، ملزم به برتری بود و در عین حال باید منتظر توقف استقلال خوزستان و فجرسپاسی می‌نشست.

1878879

در دقیقه 32 حرکت فردی رضا خالقی‌فر با ضربه او به سمت دروازه همراه شد که در مسیر مرتضی خراسانی روی توپ اثر گذاشت و با ضربه او، سایپا به گل نخست رسید.

دقایقی بعد نوبت به حاجی عیدی رسید تا روی اشتباه دروازه‌بان استقلال ملاثانی گل دوم را به ثمر برساند و تیمش را از حریف پیش بیندازد.

نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید. در نیمه دوم و باتوجه به اینکه نارنجی‌پوشان از نتیجه بازی سایپا مطلع شده بودند، بازی حالت تشریفاتی پیدا کرد و دو تیم حملات چندانی را انجام ندادند.

1878878

با این حال در دقیقه 71 فرار رضا خالقی‌فر از سمت چپ با ضربه او به سمت دروازه همراه شد که گلر استقلال ملاثانی توپ را گرفت. با این حال چهار دقیقه بعد پاس مرتضی خراسانی به حاجی عیدی رسید و او از داخل محوطه جریمه پاس خود را به مهاجم سابق پرسپولیس داد و خالقی‌فر دروازه را گشود.

حملات سایپا ادامه یافت و در دقیقه 84 رضا فرجی روی یک ارسال و با ضربه سر موفق شد دروازه حریف را باز کند و تیمش را با چهار گل از حریف پیش بیندازد تا شاگردان حسینی‌نسب فصل را با بردی بزرگ به پایان برسانند.

1878877

با نتایج این هفته سایپا 55 امتیازی شد و بالاتر از فجرسپاسی در جایگاه سوم جدول جای گرفت.

دیدگاه‌ها