کد خبر : 1939424 | 02 خرداد 1402 ساعت 20:03 | 14.2K بازدید | 3 دیدگاه

مس شهربابک یک- فجر سپاسی صفر؛

لیگ یک/ شیرازی‌ها توان صعود نداشتند!

شاگردان مهدی رجب‌زاده با شکست مقابل مس شهربابک نتوانستند به لیگ برتر صعود کنند و به رده چهارم سقوط کردند.

لیگ یک/ شیرازی‌ها توان صعود نداشتند!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته سی و چهارم و پایانی فصل ۰۲-۱۴۰۱ لیگ برتر که یکی از مسابقات سرنوشت‌ساز در صعود به لیگ برتر بود، تیم فجر سپاسی شیراز از ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه شهدای مس شهربابک مقابل این تیم رده هفتمی قرار گرفت.

شاگردان مهدی رجب‌زاده که قبل از مسابقات این هفته با یک امتیاز کمتر نسبت به استقلال خوزستان در جایگاه سوم جدول لیگ یک قرار گرفتند و چشم امید به عدم نتیجه‌گیری این تیم و البته کسب پیروزی در دیدارشان برابر مس شهربابک داشتند، در نیمه اول نتوانستند به گل برسند و با تساوی به رختکن رفتند.

فجر سپاسی که در پنج دیدار اخیرش نمایش خوبی داشته و دو تساوی و سه پیروزی کسب کرده بود، در بازی امروز فقط نیاز به کسب پیروزی برای زنده نگه داشتن شانس صعود به لیگ برتر داشت، اما علی‌رغم دراختیار گرفتن بازی و حملات متوالی نتوانست به گل برسد و با نتیجه صفر- صفر نیمه نخست را تمام کرد.

فجری‌ها که پس از پایان نیمه اول در جریان پیروزی چهار گله و ۴۵ دقیقه‌ای استقلال خوزستان قرار گرفته بودند، در شروع مجدد بازی ناامید کننده ظاهر شدند و خیلی زود گل اول را دریافت کردند.

علیرضا ارجمندیان، بازیکن مس شهربابک پس از اینکه در سمت چپ زمین صاحب توپ شد، با یک شوت فنی استثنایی از گوشه محوطه جریمه، کنج دروازه  فجر سپاسی را نشانه رفت و توانست در دقیقه ۵۲ با این ضربه فوق‌العاده گل اول بازی را به ثمر برساند و نتیجه را یک بر صفر کند تا امید صعود شیرازی‌ها کمرنگ‌تر از قبل شود.

در ادامه علی‌رغم اینکه فجر سپاسی نیاز مبرم به کسب پیروزی داشت، اما حملات این تیم خطرناک نبود و دو تیم نمایش پایاپای ارائه کردند تا در نهایت مس شهربابک موفق به برتری ارزشمند خانگی برابر شاگردان رجب‌زاده شود.

مس شهربابک با کسب پیروزی یک بر صفر در آخرین بازی فصل مقابل فجر سپاسی ۴۵ امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به ون‌پارس اصفهان و چادرملو اردکان در جایگاه ششم جدول لیگ یک قرار گرفت و شیرازی‌ها نیز با این باخت ۵۳ امتیازی ماندند و ضمن ناکامی در صعود به لیگ برتر، پایین‌تر از سایپا قرار گرفتند و به رده چهارم سقوط کردند.

دیدگاه‌ها