کد خبر : 1939425 | 02 خرداد 1402 ساعت 20:03 | 4.2K بازدید | 1 دیدگاه

ون‌پارس ۲- خوشه طلایی یک؛

لیگ یک/ اصفهانی‌ها با برد تمام کردند

ون‌پارس در آخرین بازی فصل توانست به پیروزی مقابل خوشه طلایی دست پیدا کند.

لیگ یک/ اصفهانی‌ها با برد تمام کردند

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های هفته سی و چهارم و پایانی لیگ دسته اول فوتبال ایران امروز پیگیری شد که در یکی از آنها، تیم ون‌پارس اصفهان از ساعت ۱۸ در ورزشگاه فولادشهر مقابل تیم خوشه طلایی ساوه قرار گرفت.

دو تیم که امیدی برای صعود به لیگ برتر نداشتند و جزء گزینه‌های سقوط محسوب نمی‌شدند، برای بهبود جایگاه‌شان در جدول تلاش می‌کردند که تیم اصفهانی توانست خیلی زود به گل اول بازی دست پیدا کند.

ون‌پارس اصفهان در دقیقه ۱۲ توسط علی‌محمدی دروازه خوشه طلایی را باز کرد و تیمش را پیش انداخت، اما شاگردان وحید بیاتلو توانستند در دقیقه ۳۰ با ضربه معراج پورتقی کار را به تساوی بکشند و نیمه نخست با نتیجه یک بر یک پایان یافت.

مثل شروع بازی، ون پارس در دقیقه ۱۲ نیمه دوم هم توانست گلزنی کند و این بار پوریا قشقلاقی توانست گل دوم اصفهانی‌ها را مقابل خوشه طلایی ساوه به ثمر رساند و دوباره تیمش را پیش بیاندازد.

در ادامه شاگردان بیاتلو برای زدن گل مساوی تلاش کردند که حملات آنها نتیجه‌ای نداشت و در نهایت این بازی تشریفاتی با پیروزی ۲ بر یک ون‌پارس مقابل خوشه طلایی خاتمه یافت تا این تیم همانند مس شهربابک و چادرملو اردکان ۴۵ امتیازی شود و ساوجی‌ها نیز با این باخت ۳۵ امتیازی و در رده دوازدهم ماندند.

دیدگاه‌ها