کد خبر : 1939433 | 02 خرداد 1402 ساعت 20:50 | 28.5K بازدید | 6 دیدگاه

با استخدام پدر نیمار: حضور الخلیفی در فوتبال برزیل

رسانه‌های فرانسوی می‌گویند ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پی‌اس‌جی، برای خرید یک باشگاه شناخته‌شده در برزیل دست به کار شده و پدر نیمار را به عنوان نماینده خود استخدام کرده است.

با استخدام پدر نیمار: حضور الخلیفی در فوتبال برزیل

به گزارش "ورزش سه"، نشریه فرانسوی اکیپ اعلام کرد صندوق سرمایه‌گذاری ورزشی قطر، که مالکیت باشگاه پاری سن ژرمن را در دست دارد، مذاکرات ابتدایی برای خرید سهام باشگاه برزیلی سانتوس را آغاز کرده است.

این روزنامه می‌گوید مالکان باشگاه پی‌اس‌جی قصد دارند فعالیت خود در ورزش فوتبال را گسترش داده و علاوه بر برنامه‌ای که برای افزایش حضورشان در فوتبال اروپا دارند پروژه‌ای جدی برای حضور در فوتبال آمریکای جنوبی را هم در دستور کار قرار داده‌اند.

1716152

این برنامه مالکان قطری پاری سن ژرمن از چندی پیش با خرید 30 درصد از سهام باشگاه پرتغالی براگا آغاز شد. صندوق سرمایه‌گذاری ورزشی قطر در ادامه فعالیت‌هایش در اروپا قصد دارد باشگاه اسپانیایی مالاگا که به لیگ دسته سه این کشور سقوط کرده را هم خریداری کند. اکیپ می‌گوید صندوق قطری که ناصر الخلیفی، رئیس پاری سن ژرمن، از افراد تاثیرگذار آن است قصد خرید باشگاهی در بلژیک را هم دارد که تا این لحظه نام آن مخفی نگه داشته شده است.

اما در حوزه فوتبال آمریکای جنوبی پروژه قطری‌ها تازه آغاز شده است. اکیپ می‌گوید الخلیفی برای ورود به فوتبال آمریکای جنوبی قصد دارد بخشی از سهام باشگاه پاری سن ژرمن را به فروش برساند. او در سال 2011 مالکیت کامل این باشگاه فرانسوی را به دست گرفت.

در ادامه گزارش اشاره شده که مذاکرات اولیه ناصر الخلیفی با برزیلی‌ها برای خرید بخشی از سهام باشگاه سانتوس آغاز شده است. اما ادعای جالب اکیپ این است که نماینده الخلیفی در این مذاکرات، پدر نیمار است. ستاره برزیلی که در حال حاضر برای پی‌اس‌جی بازی می‌کند.

1878884

سانتوس در حال حاضر با 11 امتیاز در رتبه نهم جدول سری آ برزیل قرار دارد. از فصل جاری لیگ برزیل 7 هفته سپری شده و سانتوس در این مدت 3 پیروزی، 2 تساوی و 2 شکست به دست آورده است. سانتوس یکی از پرافتخارترین باشگاه‌های آمریکای جنوبی است که علاوه بر قهرمانی‌های متعدد در فوتبال این کشور سه بار قهرمان کوپا لیبرتادورس شده است.

دیدگاه‌ها