کد خبر : 1939437 | 02 خرداد 1402 ساعت 21:12 | 45.4K بازدید | 8 دیدگاه

هاشمی: دو مرحله فرصت اصلاح لیست داریم

دست باز عنایتی برای تغییر ترابی، مغانلو و نیازمند!

با اعلام دبیرکل کمیته ملی المپیک سرمربی تیم امید ایران این فرصت را دارد که لیست رجیستر شده برای مسابقات هانگژو را تغییر دهد.

دست باز عنایتی برای تغییر ترابی، مغانلو و نیازمند!

به گزارش “ورزش سه” یکی از اخباری که صبح امروز درباره تیم امید منتشر شد، انتخاب پیام نیازمند، مهدی ترابی و شهریار مغانلو برای شرکت در مسابقات هانگژو‌ بود. در عین حال امیر قلعه‌نویی در مصاحبه بعد از ظهر خود اعلام کرد انتخاب این سه بازیکن با نظر مجتبی حسینی بوده و شاید رضا عنایتی روی نفرات دیگری نظر داشته باشد.

با توجه به اینکه لیست تیم امید با حضور این ۳ بازیکن رجیستر شده است، گمانه‌زنی‌هایی به وجود آمد که دیگر امکان تغییر در لیست بازیکنان توسط عنایتی نیست. موردی که مناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک، آن را رد کرده و می‌گوید: رئیس فدراسیون فوتبال رضا عنایتی را به‌عنوان سرمربی معرفی کرد. برای تیم امید ۵۰ نفر به آسیا معرفی شدند و طی دو مرحله فرصت اصلاح اسامی را داریم که بعد از آن لیست نهایی را اعلام خواهیم کرد.

وی درباره پرداخت بودجه به فدراسیون فوتبال برای تیم امید گفت: این مورد را در هیئت اجرایی صحبت می‌کنیم. در همه رشته‌ها، حتی فوتبال، لانگ لیست بسته شده است، اما این فرصت را داریم که اگر مقام عالی وزارت و کمیته ملی المپیک بخواهند، دو سه روز آینده اصلاحات را انجام دهند و ثبت‌نام کنیم. گاهی در برخی رشته‌ها دو برابر تا سه برابر ثبت‌نام کردیم. از ۲۰ خرداد لیست واقعی را با نظر رؤسای فدراسیون‌ها می‌گیریم.

دیدگاه‌ها