کد خبر : 1939439 | 02 خرداد 1402 ساعت 21:17 | 72.2K بازدید | 17 دیدگاه

رونالدینیو بار دیگر با پیراهن بارسا به میدان می‌رود

رونالدینیو، اسطوره برزیلی بارسلونا، این هفته به عنوان کاپیتان تیم ستاره‌های سابق بارسا با پیراهن بلوگرانا مقابل ستاره‌های سابق تیم ملی زامبیا قرار می‌گیرد.

رونالدینیو بار دیگر با پیراهن بارسا به میدان می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، تیم منتخب ستاره‌های سابق بارسلونا روز پنج‌شنبه این هفته در شهر لوساکا، پایتخت زامبیا، به مصاف ستاره‌های سابق تیم ملی زامبیا در سال 2012 می‌رود. تیم ملی‌ای که در آن سال قهرمان جام ملت‌های آفریقا شد و در کشور زامبیا از محبوبیتی افسانه‌ای برخوردار است.

تیم منتخب ستاره‌های بارسلونا سابقه چندین بازی نمایشی در کارنامه دارد. ستاره‌های سابق بلوگرانا یک سال پیش در آنفیلد به مصاف ستاره‌های سابق لیورپول رفتند و آن بازی با پیروزی 2-1 پیشکسوت‌های قرمز به پایان رسید.

1878893

بازوبند کاپیتانی ستارگان سابق بارسا در بازی روز پنج‌شنبه به بازوی رونالدینیو بسته خواهد شد. هدایت این تیم به عهده آلبرت فرر، مدافع سابق بلوگرانا، خواهد بود. علاوه بر رونالدینیو چندین پیشکسوت بارسا که در دوره‌های مختلف پیراهن تیم کاتالان را به تن کرده‌اند در این بازی به میدان خواهند رفت.

از جمله ستاره‌های سابقی که حضورشان در تیم رونالدینیو قطعی شده می‌توان به این اسامی اشاره کرد: پاتریک کلایورت، خاویر ساویولا، گایتسکا مندیتا، ژوزه ادمیلسون و جیووانی سیلوا.

این سومین سفر تیم ستاره‌های سابق بارسا به قاره آفریقا برای انجام بازی‌های نمایشی است. پیشکسوت‌های بلوگرانا پیش‌تر در سال 2019 به مراکش و در سال 2017 به موزامبیک سفر کرده بودند.

دیدگاه‌ها