کد خبر : 1939442 | 02 خرداد 1402 ساعت 21:35 | 41.3K بازدید | 6 دیدگاه

دلم برای بچه‌ها سوخت؛

رجب‌زاده: صعود مبارک استقلال خوزستان

مهدی رجب‌زاده اعلام کرد مدیریت باشگاه فجرسپاسی با او برای تمدید قرارداد صحبت کرده است.

رجب‌زاده: صعود مبارک استقلال خوزستان

به گزارش "ورزش سه"، فجرسپاسی رقابت‌های لیگ دسته یک را با رتبه چهارم جدول به پایان رساند تا با وجود اینکه یکی از شانس‌های صعود به لیگ برتر محسوب می‌شد، سال آینده هم در لیگ آزادگان حضور داشته باشد. مهدی رجب‌زاده، سرمربی فجر، پس از شکست برابر مس شهربابک در هفته پایانی با چهره‌ای مغموم در مقابل خبرنگاران حاضر شد و اظهار داشت: قبل از صحبت درباره مسائل فنی، صعود استقلال خوزستان را به این باشگاه تبریک می‌گویم و برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم. رقابت تا روز آخر تنگاتنگ بود و ۳-۴ تیم مدعی بودند که نهایتا استقلال خوزستان صعود کرد. امیدوارم در ادامه راه موفق باشند.

او در خصوص شکست برای مس شهربابک بیان کرد: ما در نیمه اول کمی با احتیاط شروع کردیم و سعی کردیم بازی را ببندیم و توپ‌گیری کنیم و حمله سریع انجام بدهیم. چند موقعیت به دست آوردیم و یک تک به تک را در نیمه اول نزدیم و در مسابقه‌ای که تیم حریف تنها یک موقعیت روی خلاقیت فردی یک بازیکن داشتند، گل خوردیم. تیم ما قوی ظاهر شد و کل بازی در دست ما بود و حتی در نیمه دوم بازی یک‌طرفه بود. بیش از چهار موقعیت صددرصد داشتیم که باید گل می‌شد. این اتفاق در‌ چند بازی برای ما رخ داد، مثل بازی با شهرداری آستارا و استقلال ملاثانی.

رجب‌زاده با تمجید از عملکرد شاگردانش در هفته پایانی عنوان کرد: خیلی روی ضربات آخر کار کردیم، اما استرس و فشار بازی بازیکنان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و از طرفی تیم ما هم جوان است و امسال همه دور هم جمع شده‌اند. خدا را شکر از ۷-۸ هفته قبل تیم ما بسیار قدرتمند و تاکتیکی شد و فوتبالی که ارائه کردیم فراتر از لیگ یک بود. کاری به نتایجی که به دست آمد و باعث شد صعود نکنیم نداریم، اما به نظرم کاری که امسال کردیم نتیجه داد و تیم ما به بلوغ فنی و تاکتیکی رسید و در هر بازی بیش از ۵-۶ موقعیت صددرصد روی کارهای فنی، عبور از کناره‌ها، عمق دفاع و... داشتیم.

رجب‌زاده افزود: من دوست داشتم اگر صعود هم نکردیم، با یک خاطره خوب لیگ را به اتمام برسانیم اما نشد. با این حال چیزی که برای خودم ارزشمند و مهم است این است که بچه‌های باشرف، بااخلاق، تاکتیک‌پذیر و منظمی اینجا جمع شدند و از همه آنها ممنونم و عاشقانه دوست‌شان دارم. از مجموعه باشگاه و آقای مفتاحی، مدیرعامل باشگاه، هیئت مدیره و سردار بوعلی تشکر می‌کنم که تیم ما را پشتیبانی کردند. از مسئولان استان، استاندار، شهردار محترم، ورزش و جوانان و هیئت فوتبال هم ممنونم. همه مسئولان کمک کردند تا فجر امسال مسیر خوبی را پیدا کند و خدا شکر این اتفاق افتاد و مسیر تیم‌مان خوب و رو به رشد بود. درست است که صعود نکردیم، ولی فکر می‌کنم عملکرد و مسائل فنی تیم فجر قوی و خوب بود و از همه تشکر می‌کنم.

1741429

سرمربی فجر با بیان اینکه تیمش لایق صعود به لیگ برتر بود، گفت: امروز واقعا دلم برای بچه‌ها سوخت که این‌همه زحمت کشیدند. در ۷-۸ بازی اخیر، چند بازی آنطور که می‌خواستیم ننشست. خدا حکمتش را می‌داند. ما تلاش ‌کردیم اما توپ‌هایمان گل نشد، وگرنه می‌توانستیم به لیگ برتر صعود کنیم. با تمام احترامی که برای استقلال خوزستان قائلم،قائلم،  تیم ما قابلیت و لیاقت صعود را داشت و متاسفانه خودمان توپ‌هایمان را گل نکردیم. باز هم به استقلال خوزستان تبریک می‌گویم و از بچه‌ها خیلی ممنونم و امیدوارم چه آنهایی که می‌مانند و چه آنهایی که جدا می‌شوند، موفق باشند. همه بازیکنان بسیار محترم و در خدمت تیم بودند. در تمام دوران فوتبال من فقط یک فصل‌ چنین تیمی داشتیم که تا این حد همدلی و همبستگی و عشقی داشته باشد و آن هم تیم سال ۱۳۷۸ فجر بود که مرحوم آقای یاوری مربی آن بود. از همه ممنونم و به آینده امیدواریم تا ببینیم چه اتفاقی رقم می‌خورد.

رجب‌زاده در پایان در پاسخ به اینکه فصل آینده در فجر حضور خواهد داشت یا خیر گفت: هنوز قراردادی امضا نشده، اما مدیریت محترم باشگاه قبلا صحبت‌هایی سر تمرین انجام دادند و الان هم در رختکن صحبت کردند. طبق صحبت‌هایی شد، به احتمال زیاد همین کادر در باشگاه فجر ادامه خواهد داد ولی باید ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد. من افتخار کردن که در این باشگاه کار کردم؛ باشگاه خودم بوده و فوتبالم را از اینجا شروع کردم و ما در مسائل معنوی، مادی و ورزشی مدیون باشگاه فجر هستیم. باشگاه فجر بسیار ارزشمند، اخلاق مدار و ورزشی است و امیدوارم هر اتفاقی که در آینده رخ می‌دهد، برای اقتدار و عزت تیم فجر باشد و پرچم این باشگاه بالا باشد و همه باشگاه‌ها فجر را بالا ببینند.

دیدگاه‌ها