کد خبر : 1939445 | 02 خرداد 1402 ساعت 21:55 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

دی‌زربی: لیگ اروپا انگیزه بزرگی برای برایتون است

روبرتو دی‌زربی، سرمربی برایتون، در آستانه دیدار تیمش با منچسترسیتی گفت امیدوار است حضور در رقابت‌های اروپایی فصل آینده باعث ماندگار شدن ستاره‌های برایتون در این تیم بشود.

دی‌زربی: لیگ اروپا انگیزه بزرگی برای برایتون است

به گزارش "ورزش سه"، برایتون درحالی‌که دو بازی دیگر تا پایان فصل لیگ برتر فاصله دارد با 61 امتیاز در رتبه ششم جدول قرار گرفته و کسب سهمیه لیگ اروپا برای این تیم قطعی شده است.

برایتون فردا در دیدار ما قبل آخر خود در این فصل به مصاف منچسترسیتی، قهرمان این فصل لیگ برتر، می‌رود. روبرتو دی‌زربی، سرمربی برایتون، در نشست خبری این مسابقه گفت حفظ ستاره‌های تیمش از جمله الکسیس مک‌آلیستر و مویزس کایسادو برای او اهمیت زیادی دارد، ولی امیدوار است صعود به لیگ اروپا انگیزه کافی برای باقی ماندن این ستاره‌ها در برایتون باشد.

کایسادو در ماه ژانویه در آستانه پیوستن به آرسنال قرار داشت، ولی برایتون مانع این انتقال شد. دی‌زربی نگران است که توپچی‌ها در طول تابستان او را به خدمت بگیرند. مک‌آلیستر هم مورد توجه چندین باشگاه بزرگ از جمله لیورپول و منچسترسیتی قرار دارد.

1878912

سرمربی برایتون در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش با سیتی گفت: "بازی فردا شاید آخرین بازی بعضی ستاره‌های ما مثل مک‌آلیستر و کایسادو باشد. واقعا نمی‌دانم. آنها ممکن است تیم را ترک کنند چون شایستگی بازی کردن در سطحی بالاتر را دارند. ولی ما حالا می‌توانیم امکان بازی کردن در اروپا را در اختیارشان بگذاریم و سطح ما حالا بالاتر است. این من را به حفظ ستاره‌های تیمم امیدوار می‌کند".

دی‌زربی در ادامه صحبت‌هایش گفت: "معتقدم حالا که صعود ما به لیگ اروپا قعطی شده، این برای بازیکن‌ها انگیزه بیشتری است و در دو بازی باقی‌مانده می‌تواند کمک باشد. من وقتی مشغول کار هستم به خودم و به باشگاه فکر می‌کنم، ولی در عین حال حتی یک لحظه از فکر بازیکنان غافل نمی‌شوم. هر فوتبالیستی مسیر حرفه‌ای و زندگی خودش را دارد و نمی‌شود برای او تصمیم گرفت".

دیدگاه‌ها