کد خبر : 1939446 | 02 خرداد 1402 ساعت 22:05 | 42.9K بازدید | 18 دیدگاه

تیم را آسیایی ببندند، هستم؛

شرط ویسی برای ماندن در صنعت نفت

سرمربی صنعت نفت ادامه همکاری با این باشگاه را منوط به بستن یک تیم مدعی دانست.

شرط ویسی برای ماندن در صنعت نفت

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی که امروز برای حمایت از استقلال خوزستان به ورزشگاه غدیر اهواز رفته بود، در مورد حضور تماشاگران فوتبال این استان در کنار هم اظهار کرد: خوشحالم که دوباره به ورزشگاه غدیر و برای تکرار شادی مردم خوزستان آمدم. به همه خوزستانی‌های عزیز تبریک می‌گویم، چراکه امروز همه هواداران استقلال خوزستان، فولاد، صنعت نفت، شاهین و... در استادیوم هستند و اتحاد جذاب را می‌بینید.

او در مورد گریه کردن پس از حضور در ورزشگاه غدیر و حمایت تماشاگران گفت: امیدوارم همه ما اشک شوق و شادی بریزیم و غم در خوزستان نداشته باشیم. درود به شرافت تک تک این تماشاگران که امروز با حضور سبزشان منجر به صعود استقلال خوزستان شدند.

سرمربی صنعت نفت در مورد ادامه همکاری با این باشگاه گفت: خوزستان، فوتبال نابی دارد و حق این استان است که در آسیا یکی، دو سهمیه داشته باشد. اگر صنعت نفت بخواهد برای ماندن تیم را ببندد، من نیستم، ولی اگر برنامه باشگاه خودنمایی در لیگ برتر و آسیایی شدن باشد، با تمام وجودم در خدمت مردم خوزستان و آبادان هستم.

1878913

ویسی یادآور شد: خوشحالم که استقلال خوزستان به لیگ برتر بازگشت؛ احساس می‌کنم خودم سرمربی این تیم هستم. به تمام بازیکنان، کادر فنی و مدیریتی استقلال خوزستان تبریک می‌گویم که شادی و شعف را بین مردم آوردند.

او درباره درخواست جالبی که برای صدور شناسنامه آبادانی داشته، عنوان کرد: هنوز به من این شناسنامه را نداده‌اند، ولی خوشحال می‌شوم که این اتفاق بیفتد.

دیدگاه‌ها