کد خبر : 1939448 | 03 خرداد 1402 ساعت 03:00 | 22.4K بازدید | 1 دیدگاه

فینال زودرس ایران و ژاپن، اما در نیمه نهایی

کشتن غول بزرگ برای رفتن به المپیک توسط تیم ملی!

ساحلی‌بازان ایران برای صعود به المپیک یک حریف دیرینه و قدرتمند دارند: تیم ملی ژاپن.

کشتن غول بزرگ برای رفتن به المپیک توسط تیم ملی!

به گزارش “ورزش سه” تیم ملی فوتبال ساحلی برای حضور در مسابقات مقدماتی المپیک راهی شهر جده عربستان شده است. این مسابقات با حضور ۸ تیم برتر آسیا در رنکینگ فیفا برگزار خواهد شد که در نهایت ۲ تیم فینالیست می‌توانند جواز صعود به المپیک ساحلی را دریافت کنند.

با توجه به قرعه‌کشی، ساحلی‌بازان ایران قرار بود در اولین دیدار به مصاف تیم کویت بروند، اما این تیم از حضور در این بازی‌ها انصراف داد. با این اوصاف، با توجه به شیوه‌ برگزاری مسابقات که بر اساس رتبه‌بندی و جایگاه تیم‌ها در رده‌بندی اتحادیه جهانی فوتبال ساحلی است، تایلند حریف ایران در مرحله اول این رویداد شد.

با توجه به نمودار این مسابقات تیم ملی ایران با برتری در مقابل تایلند حریف تیم ملی ژاپن خواهد شد و در صورت برتری برابر رقیب دیرینه خود راهی فینال می‌شود و جواز صعود به المپیک را به‌دست می‌آورد.

1878916

نکته جالب توجه حضور ایران و ژاپن در یک طرف نمودار است و به همین دلیل این دو تیم تا قبل از فینال به یکدیگر برخورد می‌کنند. عربستان، میزبان مسابقات با حضور در طرف دیگر نمودار به دنبال امتحان کردن شانس خود برای حضور در المپیک است. امری جالب توجه که باعث شده از این دو قدرت مطلق فوتبال ساحلی آسیا (ایران و ژاپن)، یکی راهی المپیک نشود.

شاگردان علی نادری بعد از قهرمانی در جام بین قاره‌ای و جام ملت‌ها که منجر به صعود به جام جهانی شد، آماده کسب یک افتخار دیگر خواهند بود. گفتنی است دیدار تیم‌های ملی فوتبال ساحلی ایران و تایلند روز پنج‌شنبه، ۴ خرداد، ساعت ۲۰:۳۰ به وقت محلی (جده‌ عربستان) برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها