کد خبر : 1939475 | 03 خرداد 1402 ساعت 07:00 | 20.4K بازدید | 9 دیدگاه

جشن بزرگ در ورزشگاه قهرمانی

وقتی پرچم آبی در اهواز بلند شد!

روز گذشته روز خوبی برای فوتبال خوزستان به خصوص فوتبال شهر اهواز بود. قهرمان لیگ برتر بار دیگر به بازی‌های لیگ برتر برگشت.

وقتی پرچم آبی در اهواز بلند شد!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان که با قهرمانی در لیگ برتر خلأ استقلال اهواز را پر کرده بود، بعد از عدم حمایت مالی گروه ملی به لیگ یک سقوط کرد. به یاد داریم حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا با مربیگری سیروس پورموسوی با چالش‌های زیادی همراه بود. تیم که برای بازی به خارج از کشور می‌رفت، حتی پول کافی برای هتل نداشت و نتیجه نهایی سقوط تیم به لیگ یک بود. با حمایت دوباره گروه ملی از استقلال خوزستان این تیم جان تازه‌ای گرفت و در کنار حمایت مالی، انتخاب درست استقلال خوزستان سیروس پورموسوی بود. و تصمیم درست‌تر حمایت از این مربی در پایان دور رفت بود. چون در پایان دور رفت تیم در زمره مدعیان صعود به لیگ برتر نبود.

1878977

از استقلال خوزستان با هدایت سیروس پورموسوی فوتبالی غیر از این که در نیمه اول منجر به 4 گل شد، انتظار نمی‌رفت. سیروس پورموسوی فوتبال 2-4-4 را دوست دارد، بازی رو به جلو. استقلال خوزستان کار آرمان گهر را در نیمه اول تمام کرد و البته در نیمه دوم هم یک گل زد تا در نهایت 5-0 جشن صعود به لیگ برتر بگیرد. نکته جالب توجه روزهای خوب استقلال خوزستان در لیگ یک با احیای دوباره استادیوم غدیر اهواز همراه شد. استادیومی که از فرط عدم رسیدگی در حال تبدیل شدن به یک استادیوم متروکه بود. به خصوص که فولاد بازی‌های خود را به استادیوم اختصاصی‌اش منتقل کرد. استقلال خوزستان در ماه‌های منتهی به صعود بیشتر به استادیوم غدیر رسیدگی کرد و  امید این رسیدگی با حضور تیم در لیگ برتر ادامه داشته باشد و این استادیوم تازه تاسیس اما فراموش شده دوباره خدمت‌گذار فوتبال باشد.

در پایان بازی استقلال خوزستان – آرمان گهر پرچم استقلال خوزستان در استادیوم غدیر به اهتزار درآمد. حاضران در زمین خود را خیلی زود به سیروس پورموسوی رساندند که او را در آغوش بگیرند. مربی‌ای که در تیم صنعت نفت کارنامه‌اش قابل دفاع بود اما بعد از استعفا مورد توجه قرار نگرفت و برای بازگشت به لیگ برتر مجبور شد به لیگ یک برود و حالا به همراه استقلال خوزستان به لیگ برتر برگشته است و چه اتفاقی بهتر از این برای سیروس پورموسوی و فوتبال خوزستان.

ماراتن صعود به لیگ برتر آنقدر سخت و طاقت فرساست که حتی صعود به عنوان تیم دوم هم این حد از شادی را می‌طلبد. بخش‌هایی از تصاویر شادی استقلالی‌ها در پایان دیدار با آرمان گهر را از دوربین امیرحسین خیرخواه می‌بینیم:

1878976
1878978
1878979
1878980
1878981
1878982
1878983

دیدگاه‌ها