کد خبر : 1939479 | 03 خرداد 1402 ساعت 01:04 | 23.3K بازدید | 0 دیدگاه

کوبو باز هم گل 3 امتیازی زد و سوسیداد چهارم ماند

سهمیه آخر چمپیونزلیگ در لالیگا دست یک ژاپنی

تاکه‌فوسا کوبو، ستاره ژاپنی رئال سوسیداد، زننده تک گل 3 امتیازی بازی بود تا رتبه چهارم تیمش در لالیگا را حفظ کند.

سهمیه آخر چمپیونزلیگ در لالیگا دست یک ژاپنی

به گزارش "ورزش سه"، رئال سوسیداد در یکی از بازی‌های هفته سی و ششم لالیگا موفق شد حریف خود آلمریا را با تک گل تاکه‌فوسا کوبو شکست دهد. این نهمین گل ستاره ژاپنی در فصل جاری بود که باعث شد شانس کسب سهمیه چمپیونزلیگ برای سوسیداد حفظ شود. او بارها در این فصل با درخشش و گل‌های خود توانسته تیمش را به بردهای مهم برساند و ستاره اصلی تیمش در راه رسیدن به اروپاست.

کوبو بعد از نیمکت‌نشینی مقابل بارسلونا در بازی این هفته با آلمریا به ترکیب اصلی سوسیداد برگشت و شادابی و تحرک را به خط حمله تیمش اضافه کرد. او بعد از اینکه با بدشانسی چند موقعیت گل را از دست داد بالاخره در چهارمین دقیقه از وقت‌های تلف شده دروازه حریف را باز کرد تا تیمش را به یک برد بسیار ارزشمند برساند.

کوبو این 9 گل  را در بازی روبز مختلف به ثمر رسانده است است. کادیز (0-1)، خیرونا (3-5)، اتلتیک بیلبائو (3-1)، اسپانیول ( 2-3)، الچه (2-0)، ختافه (2-0)، اوساسونا (0-2)، رئال مادرید (2-0) و دوباره خیرونا (1-0) تیم‌هایی بودند ستاره ژاپنی در این فصل به آنها گل زده است.

او روی 5 گل اخیر تیمش در مقطع حساسی از فصل که در آن قرار داریم نقش داشته است. کوبو امیدوار است تا با حفظ همین روند تا پایان فصل تیمش را به اروپا رسانده و فصل آینده تجربه حضور در این رویداد فوتبالی بزرگ را پیدا کند.

دیدگاه‌ها