کد خبر : 1939489 | 03 خرداد 1402 ساعت 01:39 | 15.5K بازدید | 15 دیدگاه

هدیه گرانبهای تیم ژاوی برای بقای تیم حریف

وایادولید 3-1 بارسلونا: بی‌خیالی بعد از قهرمانی!

بارسلونا امشب مقابل وایادولید، حریف قعرجدولی خود، با نتیجه 3-1 شکست خورد.

وایادولید 3-1 بارسلونا: بی‌خیالی بعد از قهرمانی!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که پیش از این قهرمانی خود در لالیگا را قطعی کرده بود امشب در چارچوب هفته سی و ششم به مصاف رئال وایادولید، تیم هجدهم جدول رفت. این دیدار از ساعت 23:30 در ورزشگاه خوزه زوریا برگزار شد و تیم میزبان موفق شد با غلبه بر حریف قدرتمند خود نسبت به بقا امیدوارتر شود.

ویدئو: 301633

ژاوی هرناندز با توجه به قطعی شدن قهرمانی تیمش در بازی امشب ترکیبی متشکل از بازیکنان اصلی و ذخیره را روانه زمین کرد. در سمت مقابل اما بازی برای وایادولید از اهمیت بالایی برخوردار بود و به اصطلاح حکم مرگ و زندگی را داشت.

تنها 2 دقیقه از شروع کار گذشته بود که دروازه بارسلونا باز شد. روی یک ارسال تند و تیز از سمت چپ آندرئاس کریستنسن با ضربه سر شیرجه‌ای قصد دور کردن توپ را داشت اما به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا نتیجه 1-0 به سود وایادولید شود.

1879017

وایادولید برتری خود را حفظ کرد و توانست گل دوم را هم در دقیقه 22 به ثمر برساند. روی خروج اشتباه ترشتگن و خطای اریک گارسیا وایادولید صاحب یک ضربه پنالتی شد که آن را کایل لارین به گل تبدیل کرد.

رافینیا در دقیقه 24 با شوتی روی پا در دهانه دروازه شانس جبران یکی از گل‌های خورده را داشت اما ضربه کم دقت او جایی در چارچوب نداشت. این بازیکن یک بار دیگر در دقیقه 30 با شوتی سنگین دروازه وایادولید را هدف گرفت که یوردی مسیپ به زیبایی آن را راهی کرنر کرد.

1879018

همین کرنر می‌رفت به گلی برای بارسا تبدیل شود اما ضربه سر شیرجه‌ای کریستنسن را باز هم دروازه‌بان وایادولید راهی کرنر کرد. در ادامه تلاش شاگردان ژاوی برای جبران حداقل یک گل هم حاصلی به همراه نداشت و آنها با شکست 2-0 راهی رختکن شدند.

1879016

15 دقیقه ابتدایی نیمه دوم با افت و خیر بسیار کم در حال پیگیری بود که وایادولید در دقیقه 60 تا آستانه فروپاشی دروازه بارسا برای بار سوم پیش رفت؛ ارسال پای چپ گونزالو پلاتا در این صحنه بعد از عبور از همه به تیر دروازه بارسا برخورد کرد و از دست رفت.

در دقیقه 73 روی ارسال کایل لارین و بغل پای دقیق گونزالو پلاتا گل سوم میزبان را شاهد بودیم. داور این گل را بعد از مشورت با VAR پذیرفت.

1879019

لوکاس روسا در دقیقه 78 با یک چیپ زیبا فاصله‌ای تا زدن گل چهارم وایادولید نداشت اما ضربه او به تیر برخورد کرد. بارسلونا در اندک دقایق باقی‌مانده فشار حداکثری را در دستور کار قرار داد و بالاخره در دقیقه 84 به گل اول رسید؛ لواندوفسکی روی پاس فرانکی دی‌یانگ صاحب توپ شد و با اطمینان خاطر بالا آن را وارد دروازه کرد.

1879015

با این نتیجه رتبه نخست بارسلونا تغییر نکرد، اما وایادولید با 38 امتیاز به رده هفدهم صعود کرد تا از منطقه سقوط (سه تیم آخر جدول) خود را خلاص کند. بارسلونا هم با 85 امتیاز صدرنشینی مقتدرانه خود را حفظ کرد.

دیدگاه‌ها