کد خبر : 1939523 | 03 خرداد 1402 ساعت 10:11 | 28.7K بازدید | 10 دیدگاه

سایپا همچنان در حسرت صعود

جای این رنگ در لیگ برتر خالی است (عکس)

سایپا برای دومین سال پیاپی از صعود به لیگ برتر بازماند تا همچنان در دسته پایین تر برای بازگشت به سطح بالای فوتبال تلاش کند.

جای این رنگ در لیگ برتر خالی است (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نارنجی‌های لیگ برتر از دو سال پیش که در کمال ناباوری به لیگ دسته اول فوتبال سقوط کردند، برای بازگشت به این سطح تلاش می‌کنند اما فعلا دو فصل حضور در لیگ یک با ناکامی برای آن‌ها همراه بوده است.

سایپا فصل گذشته در لیگ یک هم شرایط خوبی نداشت و در روزهای آخر موفق به بقا در این دسته شد. آن‌ها اما برای فصل دوم تیمی قدرتمند را مهیای حضور در لیگ دسته اول کردند تا بتوانند بار دیگر به دوران طلایی شان برگردند. اگرچه تا روز آخر سایپا مدعی صعود به لیگ برتر بود اما با توجه به پیروزی پرگل استقلال خوزستان در روز آخر همه امیدهای نارنجی‌های فوتبال از دست رفت.

خودروسازان لیگ یک اگرچه در روز آخر 4 گل به استقلال ملاثانی زدند اما در نهایت با دو امتیاز کمتر نسبت به استقلال خوزستان سوم شدند و حسرت شان برای بازگشت به لیگ برتر دو ساله شد.

بدون شک جای خالی سایپا به عنوان تیمی که سال‌ها در لیگ برتر حضور داشته و حتی سابقه قهرمانی در این تورنمنت را نیز دارد، خالی خواهد بود. نارنجی‌ها سال‌ها در عرصه ستاره‌سازی موفق بودند و همین حالا بازیکنان زیادی که در لیگ برتر و تیم ملی بازی می‌کنند از محصولات آکادمی این باشگاه هستند اما به هر حال آن‌ها همچنان در لیگ یک هستند و شاید برای فصل بعد شرایط برای صعودشان مهیا شود.

1878879

دیدگاه‌ها