کد خبر : 1939529 | 03 خرداد 1402 ساعت 10:26 | 14.8K بازدید | 4 دیدگاه

فجر سپاسی و رجب زاده، مثل ملوان و زارع

فجر سپاسی این فصل یکی از تیم‌های شایسته برای صعود به لیگ برتر بود اما در نهایت این تیم استقلال خوزستان بود که به دلیل عملکرد بهتر در هفته‌های پایانی جشن صعود گرفت.

فجر سپاسی و رجب زاده، مثل ملوان و زارع

به گزارش "ورزش سه"، در هفته پایانی بازی‌ها فجر سپاسی در خانه مس شهر بابک یک بر صفر باخت و با 53 امتیاز و عنوان چهارمی در لیگ یک به کار خود پایان داد. فجر سپاسی برای صعود به لیگ برتر به عنوان تیم دوم 4 امتیاز کم آورد به این خاطر که تیم استقلال خوزستان با هدایت سیروس پورموسوی و با 57 امتیاز دوم شد و بعد از شمس آذر به لیگ برتر صعود کرد.

بعد از شکست فجر سپاسی در برابر مس شهر بابک مهدی رجب زاده با اشاره به اینکه تیمش در این بازی نمایش خوبی داشت و مستحق پیروزی بود، موفقیت استقلال خوزستان در صعود به لیگ برتر را به اهوازی‌ها تبریک گفت و در مورد آینده خود هم گفت؛ دوست دارد در فجر سپاسی بماند و مدیران تیم هم صحبت‌هایی با او برای ادامه همکاری داشته اند.

مهدی رجب زاده که خاطرات خوبی از حضور در فجر سپاسی به عنوان بازیکن دارد، در اولین فصل حضور در فجر سپاسی عملکرد قابل دفاعی داشت، به این خاطر که تیم او از روز ابتدایی حضور در بازی‌ها مدعی بود و همان طور که اشاره شد، به خاطر امتیازات حساسی که در هفته‌های پایانی از دست داد، از صعود باز ماند. بدون شک او و تیمش به واسطه تجربیات خوبی که در بازی‌های این فصل به دست آوردند، می‌توانند در فصل بعد عملکرد بهتری داشته باشند و برای صعودبه لیگ برتر برنامه ریزی کنند. حکایت او در فجر سپاسی یادآور حکایت مازیار زارع در تیم ملوان است. مازیار در فصل اول حضور در ملوان نتوانست، از این تیم یک مدعی بسازد و به لیگ برتر صعود کند اما در ادامه حمایت پژمان نوری از این مربی موجب صعود قوی سپید خزر به لیگ برتر شد. مهدی رجب زاده هم با کارنامه این فصل نشان داد، یارای صعود به لیگ برتر را در صورت ادامه حمایت دارد. البته که حفظ اسکلت فعلی تیم هم در فصل آینده می‌تواند در صعود تیم به لیگ برتر تاثیر گذار باشد.

دیدگاه‌ها