کد خبر : 1939531 | 03 خرداد 1402 ساعت 10:40 | 18K بازدید | 16 دیدگاه

عصبانیت والنسیا: نباید تماشاگران ما را محروم کنید!

باشگاه والنسیا با انتشار بیانیه‌ای به رای صادر شده از سوی کمیته رقابت‌ها علیه این باشگاه اعتراض کرد.

عصبانیت والنسیا: نباید تماشاگران ما را محروم کنید!

به گزارش "ورزش سه"، کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال اسپانیا با بررسی شواهد و با توجه به اتفاقات رخ داده در جریان بازی رئال مادرید و والنسیا تصمیم به جریمه این باشگاه گرفت. 

آنها اعلام کردند که بخشی از ورزشگاه مستایا باید در پنج بازی به روی هواداران والنسیا بسته باشد و آنها حق حضور در ورزشگاه در این دیدارها را نخواهند داشت. این باشگاه همچنین 45 هزار یورو جریمه شده است. 

این رای باعث ناراحتی و عصبانیت شدید مدیران این باشگاه شده و آنها خواهان تجدیدنظر در رای صادر شده خصوصا در زمینه محرومیت اعمال شده بر روی تماشاگران و عدم حضور آنها در مستایا هستند.

1878907

در بیانیه منتشر شده از سوی والنسیا آمده: «باشگاه والنسیا مایل است مخالفت کاملش با جریمه‌های غیرمنصفانه و نامناسب اعمال شده از سوی کمیته رقابت‌ها برای این باشگاه و بستن جایگاه در ورزشگاه را اعلام کند. باشگاه والنسیا معتقد است که تصمیم این کمیته با شواهدی که در اختیار پلیس ملی و لالیگا است تضاد دارد. علاوه بر این، این جریمه بر اساس شواهدی است که باشگاه ندیده و حق دفاعی نداشته است. 

والنسیا با شدیدترین شکل ممکن هرگونه اعمال خشونت‌آمیز و نژادپرستانه را محکوم می‌کند. این رفتارها هیچ جایی در فوتبال یا جامعه ندارند و ما همچنان با نهایت قدرت با این رفتارها برخورد خواهیم کرد. به همین دلیل از لحظه اول با پلیس و تمامی نهادهای مسئول همکاری کردیم تا اتفاقاتی که رخ داده بود روشن شود. علاوه بر این، بیشترین جریمه ممکن را با محرومیت مادام‌العمر برای هوادارانی که پلیس به خاطر رفتار نژادپرستانه شناسایی کرده بود اعمال کردیم. 

به همین دلیل معتقد هستیم که این جریمه و محروم کردن تمامی هوادارانی که در این اتفاقات ناخوشایند نقشی نداشتند از دیدن بازی تیم‌شان کاملا نامناسب و ناعادلانه است و ما به این رای اعتراض خواهیم کرد.»

دیدگاه‌ها