کد خبر : 1939548 | 03 خرداد 1402 ساعت 12:04 | 46.5K بازدید | 8 دیدگاه

قاسم حدادی‌فر جا در پای محرم نویدکیا؛

یک سرمربی جدید به لیگ برتر معرفی می‌شود

ذوب‌آهن فصل را با رتبه تک رقمی نهمی تمام کرد، اما به نظر می‌رسد مدیران باشگاه قصد دارند تغییراتی را در راس کادر فنی این تیم ایجاد کنند.

یک سرمربی جدید به لیگ برتر معرفی می‌شود

به گزارش "ورزش‌سه"، فصل بیست و دوم لیگ برتر یکی از سخت‌ترین فصول کار حرفه‌ای مهدی تارتار بود، که طی سال‌های اخیر در پیکان و پارس جنوبی جم عملکرد خوبی از خود به جا گذاشته است.

نیم فصل اول برای ذوب‌آهن فقط با دو پیروزی و تساوی‌های پی در پی همراه شد و سرمربی ذوب‌آهن در برهه‌ای به شدت تحت فشار قرار گرفت، اما پیروزی 5 بر یک در هفته‌های پایانی نیم فصل اول، سبزپوشان اصفهانی را از زیر فشار خارج کرد. در نیم فصل دوم ذوب‌آهن به ویژه در هفته‌های پایانی عملکرد بهتری داشت و درنهایت هم فصل برای مهدی تارتار و باشگاه اصفهانی علی‌رغم بودجه کمی که در این سال‌ها برای فوتبال در نظر گرفته شده است، با رتبه نهمی تمام شد.

با این حال خبر می‌رسد که مدیران باشگا ذوب‌آهن به دنبال تغییر سرمربی خود هستند و قصد دارند قاسم حدادی‌فر را به عنوان جانشین مهدی تارتار در فصل جدید معرفی کنند؛ این موضوعی است که مورد تایید اعضای هیئت رئیسه باشگاه قرار دارد، ولی آن‌ها در انتظار نظر نهایی مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن هستند، که این روزها به دلیل درگذشت پدرش عزادار شده است.

حدادی‌فر طی سال‌های 1382 تا 1399 برای ذوب‌آهن به میدان رفت و با وجود پیشنهاداتی که از تیم‌های دیگر داشت، تصمیم به ماندن گرفت تا به اسطوره هواداران ذوب‌آهن بدل شود. او که پس از خداحافظی از فوتبال برای مدتی استراحت کرد، با تلاش مدیران و جلب رضایت مهدی تارتار سرانجام هر طور که بود به عنوان مربی به کادر فنی ذوب‌آهن بازگشت و حالا که مهدی تارتار در آستانه پایان همکاری‌اش با ذوب‌آهن قرار گرفته، از قاسم حدادی‌فر به عنوان جانشین او یاد می‌شود.  

در صورتی که این فرصت به حدادی‌فر در لیگ بیست و سوم برای آماده‌ کردن ذوب‌آهن داده شود، شاید یک مربی خوش‌فکر دیگر به دایره مربیان لیگ برتر اضافه شود؛ یک مربی که در دوران بازی بسیار خوش فکر، باهوش و خلاق بود و اگر بتواند مانند محرم نویدکیا ایده‌هایش را در زمین پیاده کند، می‌تواند بدل به یکی از مربیان آینده‌دار فوتبال ایران شود.

دیدگاه‌ها