کد خبر : 1939556 | 03 خرداد 1402 ساعت 12:25 | 33K بازدید | 12 دیدگاه

پپ: حتی اگر سه‌گانه بگیرم هم از سیتی نمی‌روم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، تاکید کرد که حتی در صورت فتح سه‌گانه هم تصمیمی برای ترک این باشگاه ندارد.

پپ: حتی اگر سه‌گانه بگیرم هم از سیتی نمی‌روم

به گزارش "ورزش سه"، گواردیولا موفق شد برای سومین فصل پیاپی جام قهرمانی لیگ برتر انگلیس را برای منچسترسیتی به ارمغان بیاورد و نامش را در تاریخ این باشگاه و این رقابت‌ها جاودانه کند. 

سیتیزن‌ها حالا باید در فینال جام حذفی انگلیس به مصاف منچستریونایتد بروند و در فینال لیگ قهرمانان هم برابر اینتر خواهند ایستاد و این شانس را دارند که با قهرمانی در این دو رقابت، سه‌گانه جذابی را به نام خودشان ثبت کنند. 

گمانه‌زنی‌های بسیاری در چند روز اخیر به گوش می‌رسید که شاید این مربی اسپانیایی ترجیح بدهد پس از حذف سه‌گانه در اوج از این باشگاه خداحافظی کند، خصوصا که ممکن است روند رسیدگی به نقض قوانین فرپلی مالی توسط سیتی باعث ایجاد دردسر برای این باشگاه شود. 

1878253

گواردیولا در آستانه دیدار برابر برایتون در این باره به خبرنگاران گفت: «من در حال حاضر به رفتن فکر نمی‌کنم اما کسی نمی‌داند در آینده چه رخ خواهد داد. اما این چیزی نیست که من در حال حاضر به آن فکر کنم یا تصمیمی درباره آن داشته باشم. 

دوست دارم فصل بعد هم جدای از هر نتیجه و حتی در صورت کسب سه‌گانه در این تیم ادامه دهم. این چیزی است که به آن علاقه دارم و قهرمانی یا از دست دادن دو جامی که در پیش داریم تاثیری در آن نخواهد داشت. 

احساسم در حال حاضر این است که با سیتی قرارداد دارم و وقتی این قرارداد را امضا کردم، می‌خواستم به این باشگاه احترام بگذارم. من فصل آینده هم در این باشگاه حضور خواهم داشت، حتی با وجود 115 مورد نقض قوانین که علیه ما اعلام شده است. نگران نباشید، ما فصل آینده هم اینجا خواهیم بود.»

دیدگاه‌ها