کد خبر : 1939585 | 03 خرداد 1402 ساعت 14:05 | 19.4K بازدید | 3 دیدگاه

گوآردیولا حامی کاپلو در استادیوم غدیر اهواز (عکس)

یک اتحاد ویژه در نهایت منجر به بازگشت باشکوه استقلال خوزستان به لیگ برتر شد.

گوآردیولا حامی کاپلو در استادیوم غدیر اهواز (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سیروس پورموسوی به بهترین شکل ممکن ماموریت خود را برای بازگردان استقلال خوزستان به لیگ برتر به نتیجه رساند و آبی‌ها توانستند در روزی که طرفدارهای تیم‌های مختلف جنوبی حامی آنها بودند، جشن صعود خود را در استادیوم غدیر برپا کنند.

یکی از مهمانان ویژه استادیوم غدیر در جشن صعود این تیم، عبدالله ویسی بود. سرمربی اسبق استقلال خوزستان که با این تیم به عنوان قهرمانی لیگ برتر در فصل پانزدهم رسیده بود و در لیگ بیست و دوم نیز به رویایی‌ترین شکل ممکن موفق به حفظ نفت آبادان شد.

ویسی که در فصل پانزدهم سیروس پورموسوی را به عنوان یکی از اعضای تاثیرگذار کادرفنی‌اش در اختیار داشت، اکنون در اقدامی جالب توجه به عنوان یکی از حامیان او در استادیوم غدیر حضور یافت تا شاهد جشن صعود آبی‌ها باشد.

پورموسوی که در این فصل با ماموریت بازگرداندن استقلال خوزستان به لیگ برتر، سکان هدایت آبی‌ها را در دست گرفته بود، به شکل جالب توجهی در میان رقبای قدرتمندی که پیش رو داشت، از سدی خیبر خرم آباد، سایپا، فجرسپاسی و پارس جنوبی که از ابتدای فصل به عنوان نامزدهای صعود پیش‌بینی می‌شدند، استقلال را به لیگ برتر آورد.

عبدالله ویسی که به گواردیولا در فوتبال ایران معروف شده است، در شرایطی که چهره ابراهیم تهامی مهاجم جنوبی اسبق تیم ملی نیز پشت سر او روی سکوها حاضر است، حامی استقلال خوزستان و سیروس پورموسوی در بازی پایانی بود.

دیدگاه‌ها