کد خبر : 1939588 | 03 خرداد 1402 ساعت 14:10 | 23K بازدید | 9 دیدگاه

قطعی: وینیسیوس بازی با رایو را از دست داد

سرانجام فهرست رئال مادرید برای بازی با رایووایه‌کانو اعلام شد و در آن اثری از نام وینیسیوس نبود.

قطعی: وینیسیوس بازی با رایو را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در چارچوب رقابت‌های هفته سی و ششم لالیگا در سانتیاگو برنابئو میزبان رایووایه‌کانو خواهد بود. این تیم در چند روز اخیر به شدت درگیر جنجال مربوط به اتفاقات رخ داده در ورزشگاه مستایا در جریان بازی برابر والنسیا بود که در نهایت با اخراج وینیسیوس جونیور همراه بود. توهین‌های نژادپرستانه تماشاگران والنسیا در جریان این بازی به شدت این ستاره برزیلی را عصبانی کرد و در صحنه درگیری با بازیکنان حریف و به دلیل پخش نشدن کامل صحنه از سوی کمک داور ویدئویی، داور تصمیم به اخراج او گرفت. 

1878992

در نهایت کمیته رقابت‌های فوتبال اسپانیا این کارت قرمز را حذف کرد و اعلام کرد که تصمیم اشتباه داور به دلیل پخش نشدن کامل صحنه بوده و به همین دلیل وینیسیوس می‌تواند در سه بازی باقی مانده تا انتهای فصل در ترکیب رئال به میدان برود. 

1879161

فهرست رئال برای این بازی دقایقی پیش از سوی کارلو آنچلوتی اعلام شد و در آن نام وینیسیوس دیده نمی شود تا او قطعا بازی امشب را از دست بدهد. وینی به دلیل آنچه مصدومیت زانو عنوان شده، دیروز با رئال تمرین نکرد و به نظر، مصدومیت او بهبود پیدا نکرده است. به این ترتیب وینی قطعا امشب به میدان نخواهد رفت و شاید برای بازی با سویا در سانچس پیسخوان در دسترس باشد. این در حالی است که شایعاتی در مورد احتمال جدایی او از رئال و عدم تمایلش برای حضور در میدان تا پایان فصل شنیده می شود.

لازم به ذکر است که رئال تا پایان فصل باید برابر رایو، سویا و بیلبائو به میدان برود.

دیدگاه‌ها