کد خبر : 1939592 | 03 خرداد 1402 ساعت 14:18 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

ناظمی: مدیریت طولانی مشکل اتومبیلرانی است

رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری بااشاره به مدیریت‌های ۲۰ ساله و بدون خروجی برخی روسای هیات‌های شهرستانی، گفت: یکی از مشکلات ما مدیریت‌های طولانی و بدون پاسخگویی است.

ناظمی: مدیریت طولانی مشکل اتومبیلرانی است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مازیار ناظمی در مجمع انتخاب رئیس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری که امروز سوم خردادماه در اهواز برگزار شد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این هیات بیش از یک سال در وضعیت سرپرستی به سر می‌برد و خوشبختانه امروز رئیس هیات مشخص شد که به رئیس منتخب نیز تبریک می‌گویم و از همه قهرمانان و ورزشکاران و نیز مردم می‌خواهم به این هیات کمک کنند.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: برنامه امسال فدراسیون در سه بخش دنبال می‌شود؛ بخش مهم آن مثل سال‌های گذشته توسعه آموزش است و بخش دوم توسعه نشاط اجتماعی و برگزاری مسابقات و رویدادهای ورزشی است و حوزه سوم کار هم در بخش بین‌الملل است. استان خوزستان نیز قطب صنعت، ارزش و زیارت کشور است و با توجه به حضور رئیس جدید و حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، واقعاً منتظر درخشش بیشتر استان خوزستان هستیم. این توانایی را در بخش‌های مختلف هیات می‌بینم که بدرخشد.

رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری گفت: ما در این جا برنده و بازنده نداریم و کلا در فضای جمهوری اسلامی ایران این موضوع مطرح نیست و در ورزش نیز جا برای کارکردن وجود دارد. همچنین خوشحالم که امروز این کار سنگین به آقای ایسوند سپرده شد و منتظر خبرهای خوب هستیم و فدراسیون نیز تمام‌قد از هیات‌های استانی خود نیز حمایت می‌کند.

وی تأکید کرد: مجمع امروز به خوبی برگزار شد اما از مشکلات ما این است که در استان خوزستان ۲۸ شهرستان وجود دارد ولی متأسفانه تنها ۳ هیات نامشان برای حضور در این مجمع لحاظ شده بود. سازماندهی هیات‌ها یک اصل مهم است و وظیفه هیات این است که امر سازماندهی را به سرعت انجام دهد. هر کسی در هر پستی قرار می‌گیرد نماینده آن بخش کشور است. امیدوارم در آینده که در مجمع سالانه هیات اتومبیلرانی و موتورسواری شرکت می‌کنیم همه هیات‌های شهرستانی در مجمع نماینده داشته باشند. امیدوارم نواقص برطرف شود و رویدادهای بیشتری در استان خوزستان برگزار شود.

ناظمی افزود: این رشته تنوع جمعیتی زیادی دارد که باورنکردنی است و به نظرم در مورد این موضوع می‌توان برنامه‌های زیادی ساخت که شاید از حد انتظار هم بیشتر باشد. به هر حال این رشته‌ها جای کار زیادی دارند و فقط باید حوصله داشت و کار کرد. به طور مثال فدراسیون برای ۵ خرداد در پیست ملی اتومبیلرانی همایشی دارد که بالغ بر دو، سه هزار نفر در آن شرکت خواهند کرد. ۱۹ خردادماه نیز همایش خودرویی داریم که بیش از ۱۰هزار نفر شرکت خواهند کرد. ۱۲ خردادماه هم اولین راند درگ شتاب را داریم و می‌خواهم بگویم در این رشته‌ها جای کار بسیاری وجود دارد.

وی در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسد با تعلل در برگزاری مجمع خوزستان فرصت‌سوزی زیادی صورت گرفت و آیا نبود رؤسای هیات‌های شهرستانی در این مجمع می‌تواند نگران کننده باشد؟ عنوان کرد: نگران کننده که هست اما با توجه به اینکه با روحیات رئیس جدید هیات آشنا هستم و تعارفی با کسی ندارد کار به خوبی دنبال خواهد شد. یکی از مشکلات ما مدیریت‌های طولانی و بدون پاسخگویی است؛ اینکه عزیزی به مدت ۲۰ سال در شهرستانی مسئولیت دارد اما فاقد خروجی است و مشخص نیست چه اتفاقی می‌افتد، خوب نیست پس اگر خودشان تمایلی ندارند از سمتشان کنار بروند، فدراسیون و هیات باید کمک کنند تا با توجه به اینکه نیروهای تحصیل کرده و باانگیزه زیادی در کشور وجود دارد، این افراد بیایند و کار کنند. وظیفه ما این است که فضای خدمت را ایجاد کنیم و خواهشم از رسانه‌ها این است که نور را روی بخش‌هایی که اشکال دارد بیاندازند و وظیفه رسانه‌ها نگهبانی و نگه داری از حقوق مردم است.

دیدگاه‌ها