کد خبر : 1939594 | 03 خرداد 1402 ساعت 14:25 | 37.3K بازدید | 5 دیدگاه

دقیقی خواسته‌هایش را به شمس‌آذر اعلام کرد

تمدید قرارداد سرمربی قهرمان به یک شرط!

در صورتی که خواسته‌های مورد نظر سعید دقیقی تحقق یابد، او قرارداد خود را با مدیران شمس‌آذر تمدید خواهد کرد.

تمدید قرارداد سرمربی قهرمان به یک شرط!

به گزارش "ورزش سه"، سعید دقیقی در فصل گذشته فوتبال ایران کاری بزرگ با شمس‌آذر قزوین انجام داد. او با ثبت انبوهی از رکوردها نماینده قزوین را به لیگ برتر آورد و با اقتدار جام قهرمانی لیگ یک را بالای سر برد.

حالا بعد از صعود مقتدرانه شمس‌آذر به لیگ برتر موضوع ماندن یا نماندن دقیقی در این تیم یکی از بحث‌های داغ فوتبال است. قرارداد دقیقی با شمس‌آذر به پایان رسیده و مدیران باشگاه نیز برای تمدید قرارداد او پیش‌قدم شده‌اند اما این مربی جوان خواسته‌هایی دارد که در صورت تحقق آنها قراردادش را تمدید خواهد کرد.

با توجه به اینکه نماینده قزوین به تازگی به لیگ برتر آمده،‌دقیقی دوست ندارد این تیم خیلی زود جایگاه خود را در سطح برتر فوتبال از دست بدهد و به همین خاطر او خواهان در نظر گرفته بودجه‌ای مناسب برای جذب بازیکن و البته فراهم آمدن برخی امکانات سخت‌افزاری شده است.

دقیقی خواسته‌های خود را به مدیران باشگاه شمس‌آذر اعلام کرده و در صورتی که این درخواست‌ها مورد موافقت قرار بگیرد، او قرارداد خود را تمدید می‌کند.

درباره این مربی جوان گفته می‌شود که او پیشنهادهای دیگری نیز دریافت کرده اما هیچ پاسخی به آنها نداده و با توجه به اینکه دوست دارد در تیم خودش کار کند، همه چیز را منوط به جلسات بعدی اش با مدیران باشگاه قزوینی کرده است.

دیدگاه‌ها