کد خبر : 1939615 | 03 خرداد 1402 ساعت 16:15 | 122.1K بازدید | 39 دیدگاه

جدایی در کار نیست

تصمیم نهایی وینیسیوس مشخص شد

مارکا و آاس امروز گزارش دادند که وینیسیوس به باشگاه رئال مادرید اطلاع داده که با وجود اتفاقات تلخ اخیر، قصد جدایی ندارد.

تصمیم نهایی وینیسیوس مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، آینده وینیسیوس جونیور علی‌رغم توفانی که این بازیکن برزیلی در نتیجه توهین‌های نژادپرستانه شدید روز یکشنبه در مستایا متحمل شد، همچنان به رئال مادرید پیوند می‌خورد و خطری تداوم حضور او در برنابئو را تهدید نمی‌کند. 

خود کارلو آنچلوتی روز سه شنبه به رسانه‌ها گفت: «وینیسیوس عاشق فوتبال و عاشق رئال مادرید است. عشق او به این باشگاه زیاد است و می‌خواهد در اینجا فوتبالش را ادامه دهد. فکر نمی‌کنم که او به رفتن از رئال فکر کند.»

1878906

 طبق ادعای مارکا و آاس، ستاره برزیلی امروز به اطرافیان خود و همچنین باشگاه که بسیار نگران توهین‌های نژادپرستانه به وی هستند، اطمینان داده که به فوتبالش در رئال ادامه خواهد داد و تمایلی برای جدایی ندارد.

 دو روز پیش ESPN برزیل ادعا کرد که دوستان و خانواده وینی به او توصیه کرده‌اند که لیگ اسپانیا را ترک کند، اما خود بازیکن این احتمال را رد کرده است. این چیزی است که او به رئیس باشگاه، فلورنتینو پرز، در ملاقات شخصی‌ای که صبح دوشنبه در دفتر باشگاه داشتند، نیز اطلاع داده است.

1878465

فلورنتینو در آن ملاقات، حمایت مطلق باشگاه به وینی را نشان داد. وینیسیوس اخیرا قرارداد خود را با رئال مادرید تا سال 2027 تمدید کرد و خبر رسمی آن به زودی اعلام خواهد شد.

دیدگاه‌ها