کد خبر : 1939639 | 03 خرداد 1402 ساعت 18:04 | 13.7K بازدید | 6 دیدگاه

هرناندس ۵ دفاع گذاشت!

رونمایی از ۱۱ بازیکن نساجی مقابل استقلال

نفرات منتخب کارلوس هرناندس در دیدار برابر استقلال مشخص شدند.

رونمایی از ۱۱ بازیکن نساجی مقابل استقلال

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نساجی مازندران که سال گذشته به قهرمانی در رقابت‌های جام حذفی رسید، از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در مرحله نیمه نهایی فصل جاری باید به مصاف استقلال برود و یک بازی حساس و سخت را در ورزشگاه آزادی برگزار کند.

نساجی امروز علیرضا حقیقی را درون دروازه دارد؛ حامد شیری، سید علیرضا ابراهیمی و محمدرضا مهدی‌زاده، سه مدافع مرکزی این تیم مقابل استقلال هستند که روی دست آنها سید احمد موسوی و متین کریم‌زاده در سمت راست و چپ خط دفاعی کار می‌کنند.

مهرداد عبدی، هافبک دفاعی نساجی مقابل استقلال است که جلوتر از او، ایوب کلانتری و سعید غلامعلی‌بیگی به میدان می‌روند تا خط میانی این تیم شکل جدیدی نسبت به دیدارهای قبل داشته باشد.

احسان قهاری، وینگر راست نساجی در این دیدار خواهد بود و در راس خط حمله نیز رضا جعفری از ابتدا مقابل استقلال به میدان می‌رود.

محمد شریفی، حسین زامهران و علی شجاعی، سه بازیکن نساجی هستند که در آخرین بازی فصل مقابل پرسپولیس در ترکیب ابتدایی این تیم حضور داشتند ولی امروز برابر استقلال جای خود را به محمدرضا مهدی‌زاده، سعید غلامعلی‌بیگی و احسان قهاری داده‌اند.

ترکیب نساجی مقابل استقلال به شرح زیر است:

علیرضا حقیقی، حامد شیری، سید علیرضا ابراهیمی، محمدرضا مهدی زاده، سید احمد موسوی، متین کریم زاده، مهرداد عبدی، ایوب کلانتری، سعید غلامعلی بیگی، احسان قهاری، رضا جعفری

دیدگاه‌ها