کد خبر : 1939662 | 03 خرداد 1402 ساعت 19:25 | 4.5K بازدید | 1 دیدگاه

پاکدل: با عوامل درگیری برخورد می‌کنیم

واکنش رئیس فدراسیون هندبال به جنجال فینال

رئیس فدراسیون هندبال اعلام کرد با عوامل حواشی به وجود آمده در فینال لیگ برتر برخورد خواهد شد.

واکنش رئیس فدراسیون هندبال به جنجال فینال

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال در حاشیه مراسم اختتامیه لیگ برتر در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: امروز بازی‌های لیگ به پایان رسید و تیم‌های اول و دوم مشخص شدند. بازی‌های خوب در فینال و جریان لیگ نشان دهنده این است که از نظر کیفیت خیلی خوب بود. کمتر از یک هفته دیگر میزبان مسابقات باشگاه‌های آسیا هستیم. امیدواریم بعد از ۱۹ سال که میزبانی این رویداد به ایران داده شده، مسابقات را خوب برگزار کنیم و سبب شود میزبانی بیشتری به ایران داده شود.

ویدئو: 301702

رئیس فدراسیون هندبال در رابطه با برخی حواشی و درگیری‌های رخ داده نیز گفت: نباید برخی حواشی باشد. کری‌هایی از قبل بین این دو تیم وجود داشت. امروز در دو مقطع اتفاقات رخ داده منجر به مشکلاتی شد که امیدواریم دیگر شاهد نباشیم. با عوامل برخورد می‌کنیم و این‌ها زیبنده هیچ ورزشی نیست. هر بازی یک سر برد و یک سر باخت دارد. باید باشگاه‌ها هم مواردی را در نظر داشته باشند.
پاکدل در مورد میزبانی مسابقات باشگاه‌های آسیا گفت: قطعا شرایط آنجا ویژه‌تر خواهد بود. دو تیم ایرانی در یک گروه نیستند و شرایط متفاوت‌تر خواهد بود. باید حواسمان را جمع کنیم و قطعا این اتفاقات نخواهد افتاد. مسائل کنترلی از عهده ما خارج است. این دو تیم همیشه در کورس قهرمانی بودند. برای باشگاه‌های آسیا هم دستگاه‌های امنیتی تدابیری خواهند داشت تا این مسائل پیش نیاید. بخشی برعهده ماست و برخی از این‌ها برعهده ما نیست.

دیدگاه‌ها