کد خبر : 1939672 | 03 خرداد 1402 ساعت 21:30 | 66.8K بازدید | 29 دیدگاه

همه 20 پوشیدند: حمایت بازیکنان رئال از وینیسیوس

بازیکنان رئال مادرید امشب پیش از شروع دیدار تیم‌شان مقابل رایو وایه‌کانو با پیراهن‌های شماره 20 وارد زمین شدند تا حمایت‌شان را از وینیسیوس جونیور نشان بدهند.

همه 20 پوشیدند: حمایت بازیکنان رئال از وینیسیوس

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس روز یکشنبه در دیدار رئال مادرید و والنسیا با توهین‌های نژادپرستانه هواداران حریف و رفتارهای تند بازیکنان والنسیا روبرو شد. در پایان بازی صحبت‌های خاویر تباس، رئیس لالیگا، که به نوعی جدل با ستاره برزیلی رئال بود آتش خشم او و دیگر ستاره‌های فوتبال را شعله‌ور کرد تا آن اتفاق‌ها دنیای فوتبال را تکان بدهد.

در روزهای گذشته حمایت‌هایی بی‌سابقه از وینیسیوس صورت گرفته و هم‌تیمی‌های او قصد دارند، امشب پیش از شروع دیدارشان مقابل رایو وایه‌کانو به شکلی نمادین حمایت قاطع خود از او را نشان بدهند. تصمیم رئالی‌ها این بود که همگی با پیراهن‌هایی که شماره 20 و نام وینیسیوس پشت آنها حک شده وارد ورزشگاه بشوند.

1878909

حمایت‌های جهانی از وینیسیوس و فشارهایی که بر لالیگا وارد شد باعث شده این لیگ دست به اقداماتی بزند که تا کنون بی‌سابقه بوده است. برای نمونه می‌توان به بخشیده شدن کارت قرمز ستاره برزیلی در بازی مقابل والنسیا اشاره کرد. از این گذشته والنسیا با جریمه مالی مواجه شده و بخش بزرگی از سکوهای ورزشگاهش برای پنج بازی بعدی این تیم به روی هواداران بسته شده است.

این در حالی است که وینیسیوس، با وجود بخشیده شدن کارت قرمزش، به دلیل ناراحتی از ناحیه زانو در بازی امشب مقابل رایو وایه‌کانو حضور نخواهد داشت، اما انتظار می‌رود در بازی بعدی مقابل سویا شاهد حضور دوباره او در میادین با پیراهن رئال باشیم. 

این اتفاق همان‌طور که رئالی‌ها قول داده بودند افتاد و تمامی بازیکنان رئال مادرید با پیراهن‌های شماره 20 وارد ورزشگاه برنابئو شدند و با صف کشیدن در مرکز زمین چمن به ابراز احساسات تماشاچیان پاسخ دادند. 

1879309

وینیسیوس هم که به دلیل آسیب‌دیدگی قادر به حضور در این مسابقه نیست با لباس شخصی وارد زمین چمن شد و به تشویق‌های هواداران پاسخ داد. او سپس به سکوها رفت و باز هم با تشویق شدید حاضرین در استادیوم مواجه شد. ستاره برزیلی اینجا هم برای پاسخ به ابراز احساسات هواداران از جای خود برخاست و به آنها ادای احترام کرد. 

1879314
1879310
1879311
1879312

دیدگاه‌ها