کد خبر : 1939675 | 03 خرداد 1402 ساعت 20:35 | 6K بازدید | 3 دیدگاه

اعتراض سپاهان به اتفاقات فینال لیگ هندبال

بازی فینال لیگ برتر هندبال بین تیم‌های سپاهان اصفهان و شهید شاملی کازرون با حواشی همراه بود.

اعتراض سپاهان به اتفاقات فینال لیگ هندبال

به گزارش "ورزش سه"، تیم هندبال سپاهان در بازی برگشت فینال لیگ برتر به مصاف نیروی زمینی شهید شاملی کازرون رفت و در پایان عنوان قهرمانی را به دست آورد.

ویدئو: 301677

این بازی اما آبستن حواشی زیادی بود که حالا با اعتراض سپاهانی‌ها همراه شده است. باشگاه سپاهان در اطلاعیه‌ای که روی سایت خود قرار داده، آورده است:

در ابتدا از ورود خبرنگاران خانم اصفهانی که برای پوشش این دیدار به تهران سفر کرده‌اند، جلوگیری به عمل آمد، این اتفاق در حالی رخ داد که خبرنگاران خانم تهرانی به راحتی وارد سالن فدراسیون هندبال شدند.
از طرفی دیگر در پایان نیمه نخست و در حالی که بازیکنان سپاهان در حال ورود به رختکن بودند، مورد حمله هواداران شهید شاملی قرار گرفتند، هواداران این تیم با پرتاب بطری و فحاشی باعث ایجاد درگیری بین دو تیم شدند؛ همچنین بازیکنان شهید شاملی نیز به سمت هواداران سپاهان بطری پرتاب کرده و به آن‌ها فحاشی کردند.
در پایان بازی نیز هواداران شهید شاملی که قهرمانی را از دست رفته دیده بودند، این بار به هواداران سپاهانی حاضر در سالن بازی حمله‌ور شدند، همچنین با پرتاب سنگ و شکستن شیشه‌های سالن بازی در سمتی که هواداران سپاهان حضور داشتند، باعث مصدومیت چند هوادار شدند.
مسئولین برگزاری و تامین امنیت سالن در این دیدار با رفتار دوگانه نسبت به خبرنگاران اصفهانی و تهرانی و تیم و هواداران شهید شاملی با حمله به بازیکنان و هواداران سپاهان، بازنده‌های فینال لیگ برتر هندبال بودند.

دیدگاه‌ها