کد خبر : 1939678 | 03 خرداد 1402 ساعت 20:57 | 27.1K بازدید | 1 دیدگاه

طاهرخانی: دلم برای فوتبال تنگ شده!

مدافع نساجی ابراز امیدواری کرد هرچه زودتر شرایط بازی و تمرین را به دست بیاورد.

طاهرخانی: دلم برای فوتبال تنگ شده!

به گزارش "ورزش سه"، شاهین طاهرخانی که پس از هفته یازدهم لیگ برتر و در اردوی نساجی مازندران در ترکیه دچار پارگی رباط صلیبی شد و پس از آن نتوانست تیمش را همراهی کند، امروز نظاره‌گر مسابقه این تیم مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی بود.

طاهرخانی پس از پایان این بازی که با شکست چهار بر صفر نساجی مقابل استقلال همراه بود، عنوان کرد: من تمرینات انفرادی داشتم و به همین دلیل در نیمه دوم به ورزشگاه رسیدم. استقلال بهتر بود و موقعیت بیشتری داشت و برنده شد.

او درباره آخرین وضعیت مصدومیت و بهبودی‌اش اظهار کرد: به امید خدا فکر می‌کنم دو، سه ماه دیگر کار دارم، ولی امیدوارم به شروع فصل جدید برسم. فعلا زود است درباره نقل و انتقالات صحبت کنم تا ببینم چه اتفاقی پیش می‌آید. دلم برای ورزشگاه آزادی و فوتبال تنگ شده بود.

ویدئو: 301707

مدافع مصدوم نساجی که تجربه حضور در استقلال را دارد، ابراز کرد: آرزوی هر بازیکن بازی در استقلال است. از بچگی عاشق استقلال بودم، ولی شرایط را طوری به وجود آوردند که مجبور به جدایی از این تیم شدم، وگرنه خواسته خودم نبود. من را در مسیری گذاشتند که از استقلال بروم و این اتفاق افتاد.

طاهرخانی درباره شانس قهرمانی استقلال در جام حذفی گفت: مسیر خیلی نزدیک شده و فکر می‌کنم با این تیم بتوانند به قهرمانی برسند.

دیدگاه‌ها