کد خبر : 1939680 | 03 خرداد 1402 ساعت 21:00 | 14.4K بازدید | 4 دیدگاه

آقای تاج قول همکاری در زمینه مجوز حرفه‌ای را داده‌اند

کریمی: وکیل ساپینتو برای تمدید قرارداد می‌آید

سرپرست مدیرعاملی استقلال گفت خبر بازگشت وریا غفوری به این تیم صحت ندارد و پس از واریز مبلغ قرارداد با همراه اول، مطالبات بازیکنان پرداخت می‌شود.

کریمی: وکیل ساپینتو برای تمدید قرارداد می‌آید

به گزارش "ورزش سه"، حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی استقلال، در پایان دیدار با نساجی گفت: این پیروزی شیرین را خدمت همه هواداران تبریک می‌گویم. امیدوارم بازیکنان بتوانند در بازی فینال نیز به همین صورت بازی کنند.

وی درباره عقد قرارداد با همراه اول اظهار داشت: ما با این اپراتور قراردادی نداشتیم، ولی پیگیری‌هایی که صورت گرفت، منجر به عقد قرارداد شد که قرار است در یکی، دو روز آینده پولی به حساب باشگاه واریز شود.

او درخصوص احتمال برگزاری شهرآورد در فینال، اظهار داشت: بچه‌ها تلاششان را می‌کنند تا ان‌شاءالله پیروز شویم. من به بازیکنان گفتم با وجود سختی‌هایی که دارید، کاری کنید که امروز دل هواداران شاد شود.

سرپرست مدیرعاملی استقلال درباره آخرین وضعیت ساپینتو اظهار داشت: من در تمام مصاحبه‌هایم گفته‌ام که ان‌شاءالله قرارداد آقای ساپینتو تمدید می‌شود و منتظر وکیل ایشان هستیم. صحبت‌های قبلی ما بر این مبنا بود که وکیل ایشان به تهران می‌آید تا بتوانیم قراردادش را تمدید کنیم و شرایط را با همدیگر هماهنگ کنیم.

ویدئو: 301708

کریمی درباره کسب مجوز حرفه‌ای استقلال نیز توضیح داد: ما دو، سه روز پیش جلسه خوبی با آقای تاج داشتیم. قرار شد که کمک کنند تا مجوز حرفه‌ای را پیگیری کنیم. امروز نیز با آقایان تاج و زارعی جلسه داشتیم. قرار شد ما اعتراض کنیم و با توکل به خدا، پیگیری می‌کنیم. اگر نتیجه نگیریم، آقای تاج قول داده‌اند کمک کنند و خودشان یا همکارانشان به مالزی بیایند.

وی درباره پرونده‌های باز این باشگاه و بدهی‌های آبی‌ها توضیح داد: ما کل بدهی‌ها را داده‌ایم و فقط یک پرونده ریالی داریم که کارش انجام شده است. ما در شرایط تحریم هستند و بالاخره آنها باید قبول کنند. خودشان ما را تحریم کرده‌اند، ما آنجا پولی داریم که نمی‌توانیم استفاده کنیم و از ایران نیز برای حواله مبالغ، مشکل داریم.

ویدئو: 301706

او درباره انتخاب ورزشگاه فولادشهر برای میزبانی بازی‌های استقلال در لیگ قهرمانان آسیا نیز اظهار داشت: قبلا و در زمان مدیریت آقای فتح‌الله‌زاده این کار را کرده بودند و من این کار را نکرده بودم. از روزی که من آمدم، پیگیر کارها بوده‌ام.

وی درخصوص عدم پرداخت دستمزد بازیکنان نیز گفت: درباره این مسائل صحبت شده است. اکنون نیز قرارداد (با همراه اول) به نتیجه رسیده و منتظر این اپراتور هستیم تا پول را به حساب باشگاه واریز کنند.

کریمی درباره شایعات مربوط به بازگشت وریا غفوری نیز گفت: نه من چنین خبری را نشنیده‌ام.

دیدگاه‌ها