کد خبر : 1939683 | 03 خرداد 1402 ساعت 21:03 | 33.4K بازدید | 13 دیدگاه

تباس: ببخشید، قصدم حمله به وینیسیوس نبود

خاویر تباس، رئیس لالیگا، با ارسال پیامی از وینیسیوس جونیور به دلیل اظهاراتش که علیه خشم ستاره برزیلی رئال مادرید از نژادپرستی تفسیر شده بود عذرخواهی کرد.

تباس: ببخشید، قصدم حمله به وینیسیوس نبود

به گزارش "ورزش سه"، خاویر تباس که به دلیل صحبت‌هایی که بعد از جنجال دیدار رئال مادرید و والنسیا داشت به شدت مورد انتقاد قرار گرفته بود بالاخره زیر فشارها تسلیم شد و با ارسال پیامی به وینیسیوس جونیور از این ستاره برزیلی رئال مادرید عذرخواهی کرد.

تباس بعد از بازی یکشنبه‌شب و حملات شدید نژادپرستانه به وینیسیوس در استادیوم مستایا از این بازیکن رئال انتقاد کرد و گفت او در گذشته دو بار درخواست‌های لالیگا برای شرکت در جلسات بررسی نژادپرستی را رد کرده و حالا نباید از لالیگا و اسپانیا انتقاد کند. تباس خطاب به وینی گفت که بهتر است اطلاعاتش را بالا ببرد و اجازه ندهد دیگران از او استفاده کنند.

1879300

این تنها اظهارات عجیب تباس نبود و او دیروز در اظهارنظر دیگری گفت در گذشته کریستیانو رونالدو هم با پیراهن رئال مادرید با حملات شدیدی مواجه می‌شد و کسی نباید فوتبال اسپانیا و کلیت این کشور را به نژادپرستی متهم کند.

وینیسیوس از صحبت‌های تباس به شدت خشمگین شد و علیه او در توییتر نوشت: "یک بار دیگر به جای انتقاد از نژادپرست‌ها رئیس لالیگا در شبکه‌های اجتماعی به من حمله کرده است".

تباس امروز بالاخره زیر فشارها تسلیم شد و در متنی که عذرخواهی از وینیسیوس بود نوشت: "من نمی‌خواستم به وینیسیوس حمله کنم، ولی اگر اکثر افراد اینطور برداشت کرده‌اند باید عذرخواهی کنم. نیت من این نبود. منظورم را به شکل بدی انتقال دادم، آن هم در زمانی که درست نبود".

1879301

دیدگاه‌ها