کد خبر : 1939694 | 03 خرداد 1402 ساعت 21:50 | 88.4K بازدید | 87 دیدگاه

یا داور خارجی یا یک نفر مثل علیرضا فغانی

درخواست عجیب قایدی: این داور را برای دربی بیاورید!

ستاره استقلال درخواست ویژه‌ای از کمیته داوران برای فینال احتمالی با پرسپولیس در جام حذفی داشت.

درخواست عجیب قایدی: این داور را برای دربی بیاورید!

به گزارش “ورزش سه” مهدی قایدی درباره بازی با نساجی به خبرنگاران گفت: بازی خیلی قشنگی بود و توانستیم با نتیجه‌ای خوب و نمایشی عالی راهی فینال بشویم. به بازیکنان و هواداران خسته نباشید می‌گویم و ان‌شالله پر قدرت برای فینال آماده می‌شویم.

وی درباره حضور هواداران استقلال در استادیوم گفت: دمشان گرم. به حضور هواداران نیاز داریم و از آن‌ها خواهش می‌کنیم برای فصل بعد هم حضور داشته باشند. خیلی از مشکلات با حضور هواداران حل می‌شود و امیدوارم همیشه این تعداد هوادار ببینیم.

ستاره استقلال در خصوص مشکلات مالی تیمشان گفت: واقعا دیگر نمی‌دانم چه بگویم. یک طوری شده که سر شده‌ایم و اصلا برای ما مهم نیست و به عشق هوادار و آن یک جامی که مانده بازی می‌کنیم. ان‌شالله قهرمان شویم و تمام این سختی را بشوید و ببرد.

ویدئو: 301719

قایدی در مورد شرایط قراردادش گفت: بعد از بازی فینال ان‌شالله!

او در واکنش به اینکه دوست دارد چه تیمی از بین هوادار و پرسپولیس به فینال صعود کند، پاسخ جالبی داشت و گفت: برای ما فرقی ندارد کدام تیم می‌آید. اما یک چیزی را بگویم؛ از کمیته داوران اگر ناراحت نمی‌شوند یک خواهشی دارم. یا داور خارجی بیاورید یا یک نفری را بگذارید که بی‌طرف باشد. مدنظر من علیرضا فغانی است یا داور خارجی بیاورید. ما امسال از داوری خیلی ضرر کردیم و امیدوارم این نکات بررسی بشود.

دیدگاه‌ها