کد خبر : 1939715 | 03 خرداد 1402 ساعت 23:37 | 12.5K بازدید | 6 دیدگاه

کارواخال: رئال حالا فقط برای پرستیژ بازی می‌کند

دنی کارواخال، ستاره رئال مادرید، بعد از پیروزی تیمش مقابل رایو وایه‌کانو گفت فصل برای سفیدپوشان عملا به پایان رسیده و آنها تنها برای حفظ شخصیت و پرستیژ باشگاه در بازی‌های باقی‌مانده تلاش می‌کنند.

کارواخال: رئال حالا فقط برای پرستیژ بازی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در برنابئو در هفته سی و ششم لالیگا به مصاف رایو وایه‌کانو رفت. سفیدپوشان که نیمه اول را با گل کریم بنزما با برتری به پایان بردند شش دقیقه به پایان مسابقه گل تساوی را از دی‌توماس دریافت کردند اما در دقیقه 89 رودریگو گل برتری تیمش را به ثمر رساند تا رئال مادرید از این بازی با پیروزی 2-1 بیرون بیاید.

دنی کارواخال، بعد از بازی، به خبرنگاران گفت علت اینکه در بخش عمده بازی به نظر می‌رسید رئال مادرید انگیزه کافی ندارد این است که فصل برای آنها عملا به پایان رسیده و سفیدپوشان حالا دیگر تنها برای حفظ شخصیت و پرستیژ باشگاه به میدان می‌روند. او اما گفت رئال مصمم است با کسب رتبه دوم این فصل لالیگا به کارش پایان دهد.

1879356

چرا به نظر می‌رسید رئال انگیزه‌ای برای بازی ندارد؟
در بازی امروز شاهد ریتم تندی بودیم و این به خصوص در اواخر فصل کار را برای ما سخت می‌کند. فصل برای ما عملا تمام شده و حالا فقط برای شخصیت و پرستیژ باشگاه بازی می‌کنیم.

گل رودریگو برای روحیه و انگیزه تیم مفید بود
همین‌طور که دیدید وقتی رودریگو گل پیروزی را زد، کل تیم از شادی سر از پا نمی‌شناخت. انگار نیاز به چنین گلی داشتیم تا دوباره انگیزه و روحیه پیدا کنیم. ما سعی می‌کنیم این فصل را در بهترین وضعیت ممکن تمام کنیم و حالا که دیگر شانسی برای قهرمانی نیست رتبه دوم را به دست می‌آوریم.

حمایت از وینیسیوس
کل دنیای ورزش توجهش به ماجرای نژادپرستی جلب شده و از وینی حمایت می‌کند. نباید به این رفتارها اجازه داد که در ورزشگاه‌ها خودنمایی کند. همه باید مراقب باشیم. چون تا وقتی جامعه رشد نکند نمی‌شود از عدم تکرار این اتفاق‌ها مطمئن بود.

دیدگاه‌ها