کد خبر : 1939723 | 04 خرداد 1402 ساعت 00:12 | 20.1K بازدید | 8 دیدگاه

آنچه در فوتبال اسپانیا رخ می‌دهد نگران‌کننده است

حمایت سازمان ملل از وینیسیوس جونیور

امیلیو بوتراگوئنو، بازیکن سابق و مدیر روابط بین‌الملل فعلی رئال مادرید، از ابراز نگرانی سازمان ملل در خصوص نژادپرستی در فوتبال اسپانیا خبر داد.

حمایت سازمان ملل از وینیسیوس جونیور

به گزارش "ورزش سه"، توهین‌های نژادپرستانه به وینیسیوس جونیور یکی از تیره‌ترین بخش‌های این فصل از لالیگا بود. تقریبا در اکثر بازی‌های خارج از خانه رئال مادرید شاهد این اتفاق بودیم و در بازی با والنسیا جنجال بزرگی بابت آن به وجود آمد. در پی این اتفاقات حمایت همه جانبه اهالی فوتبال از ستاره برزیلی رئال را شاهد بودیم و خیلی‌ها بابت برخورد نه چندان قاطعانه با خاطیان از لالیگا انتقاد کردند.

امیلیو بوتراگوئنو، بازیکن سابق و مدیر روابط بین‌الملل فعلی رئال مادرید، در گفت‌وگوی اخیر خود در خصوص توهین‌های نژادپرستانه به وینیسیوس جونیور گفت: "وینیسیوس می‌تواند روی همبستگی، حمایت و همراهی باشگاه، هم‌تیمی‌هایش و نیز تمام مردم مادرید حساب باز کند."

1879287

او در مورد حمایت همه جانبه از ستاره رئال گفت: "این حمایت مختص باشگاه نیست و پیام‌های بسیاری از سرتاسر جهان شاهد بودیم. امروز نیز سازمان ملل ضمن اعلام همبستگی با وینیسیوس جونیور به خاطر آنچه در فوتبال اسپانیا رخ می‌دهد ابراز نگرانی شدید کرد."

در جریان بازی رئال مادرید و رایو وایه کانو از هفته سی و ششم لالیگا نیز شاهد حمایت بی‌نظیر هواداران و بازیکنان رئال مادرید از وینیسیوس بودیم که با لباس شخصی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو حضور یافته بود.

دیدگاه‌ها